کد خبر: ۴۸۵۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۱ فروردين ۱۳۹۱
ایرنا، 'مرضیه وحید دستجردی' وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در مراسم گشایش این كلینیك گفت: در این پلی كلینیك نه تنها معاینه های عمومی (چكاپ) انجام می شود بلكه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به اصحاب رسانه ارایه خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه این خدمات هم برای خبرنگاران و هم برای خانواده های آنان ارایه خواهد شد، افزود: به دلیل استرس و بار زیاد كار سخت خبرنگاری، همه خدمات درمانی با بهترین تجهیزات از سوی بهترین متخصصان و اساتید دانشگاهی در این كلینیك به خبرنگاران، دبیران، سردبیران، تصویربرداران و ... ارایه می شود.

وزیر بهداشت تاكید كرد همه این خدمات بصورت رایگان به اصحاب رسانه ارایه خواهد شد و فقط هزینه خدمات دندانپزشكی با تعرفه ارزان تر - یك پنجم تعرفه های معمول - از افراد یاد شده دریافت می شود.

دستجردی گفت: هزینه خدمات درمانی برای خانواده های خبرنگاران نیز بصورت تعرفه های دولتی، دریافت خواهد شد.

وی اظهار داشت: خدمات درمانی در این كلینیك بطور 24 ساعته است و حتی خدمات روانپزشكی نیز جزو خدمات درمانی این كلینیك به شمار می رود.

وزیر بهداشت افزود: مشاوره بهداشت كار، مشاوره تغذیه، مشاوره كار ویژه شغل سخت و زیان آور خبرنگاری، طب سنتی ، طب سوزنی، طب چینی و طب مكمل از جمله خدمات این كلینیك است.

دستجردی گفت: فعالیت این كلینیك از اول اردیبهشت ماه سال جاری بصورت رسمی آغاز می شود و برای جلوگیری از ازدحام مراجعان، نوبت دهی این كلینیك براساس تقاضای خبرنگاران صورت می گیرد.

وی افزود: دو دانشگاه علوم پزشكی تهران و شهیدبهشتی به عنوان پشتیبان این پلی كلینیك فعالیت می كنند تا چنانچه كاركنان ستادی وزارت بهداشت و خبرنگاران نیاز به بستری داشته باشند از امكانات این دانشگاه ها استفاده كنند.

وزیر بهداشت خاطرنشان كرد نظام ارجاع در كلینیك خبرنگاران به خوبی اجرا خواهد شد.

به گفته دستجردی، معاینات عمومی (چكاپ) خبرنگاران، دو بار طی سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه هیچ خدمت سرپایی نیست كه در كشور باشد و در این كلینیك وجود نداشته باشد، یادآور شد این كلینیك همه تخصص‌ها و فوق‌تخصص‌های لازم پزشكی را به صورت شبانه‌روزی در سه نوبت به كاركنان ستادی وزارت بهداشت، بازنشستگان، خبرنگاران و خانواده‌های آنان ارایه می‌كند.

كلینیك خبرنگاران در شهرك غرب، بلوار ایوانك، خیابان فلامك شمالی، كوچه چهارم، پلاك 23، درمانگاه دكتر دانش، واقع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها