کد خبر: ۴۸۴۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
نخست وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی از دولت آمریکا خواستند تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا را که به جاسوسی برای اسرائیل محکوم شده است،‌ آزاد کنند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تا "جاناتان پولارد" تحلیلگر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکا که به جاسوسی برای اسرائیل محکوم شده است را آزاد کند.

درحالیکه پولارد 57 ساله به دلیل افشای اطلاعات محرمانه به اسرائیل به 25 سال زندان محکوم شده است، بسیاری از اسرائیلی ها بر این باورند که محکومیت او بسیار خشن است و بسیاری از مقامات اسرائیلی خواستار آزادی وی شده اند.

در ادامه خبر "آسوشیتدپرس" آمده است که درخواست ها برای آزادی این تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا بدنبال بستری شدن او در بیمارستان به دلیل تحمل دردهای شدید فوریت گرفته است.

علاوه بر نتانیاهو، "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی نیز بعد از میزبانی امروز خود از همسر پولارد اعلام کرده است که از دولت "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا درخواست آزادی این تفنگدار سابق آمریکایی را دارد.

در پایان این خبر آمده است که قانونگذارن دموکرات و جمهوریخواه دولت آمریکا مکررا درخواست های مقامات اسرائیل برای آزادی این جاسوس محکوم شده را رد کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها