علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت درباره طراحی و انتخاب این شعار به اقتصاد آنلاین گفت: شعار جدید بانک روی دو عنصر اساسی تجربه و متمایز بودن تمرکز کرده است. تجربه مجموعه تعاملات ذینفعان با بانک است که این حس خوشایند باعث می شود تا مشتریان از بانک با دید و ذهنیت مثبت صحبت کنند.
وی افزود: امروزه، تجربه مشتری به ویژه برای شرکت های خدمت محور مثل بانک در اولویت تمرکز قرار دارد و میتوان گفت، رقابت شرکت ها حول محور تجربه مشتری صورت می گیرد.
این مقام مسئول در بانک ملت تاکید کرد: اراده و عمل مدیریت ارشد بانک و کارکنان آن این است که تجربه ای به یادماندنی برای مشتریان خلق و حس خاصی برای آنان ایجاد کنیم.صابریان در پاسخ به این سوال که علت طراحی و تغییر شعار چه بوده است گفت: سازمان ها هم مانند موجودات زنده در طول زمان در حال رشد، نمو و تغییر هستند و بانک ملت تحولات مختلفی را در دوران فعالیت خود تجربه کرده است تا به یک برند مقبول، مورد اعتماد و صاحب نام در صنعت بانکداری کشور تبدیل شده است و بنابر مقتضیات زمانی، اهداف، استراتژی ها، ارزش های برند و... شعار و عناصر برند ممکن است نیازمند تغییر باشد.
وی افزود: یک پروژه علمی در بانک ملت با راهبری مدیریت بازاریابی بانک برای روزآمد سازی و طراحی و شعار جدید اجرا شد و منجر به رونمایی از این شعار یعنی "تجربه ای متمایز" شد.
این مقام مسئول در بانک ملت ادامه داد: صنعت بانکداری در کشور ما پیشرفت های زیادی داشته است و در حال حاضر خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می شود و مشتریان ممکن است یک سرویس مشابه را در بانک ها مختلف دریافت کنند، اما آنچه باعث تمایز می شود احساس و تجربه ای است که در زمان و مکان ارایه آن خدمت و محصول به مشتری منتقل می شود.
صابریان مخاطبان و ذینفعان بانک ملت را طیف وسیعی از مردم، سازمان ها و شرکت ها و سهامداران ذکر کرد و افزود: از آنجایی که خلق تجربه متمایز برای همه ذینعفان بانک باید صورت بگیرد، این مفهوم و اصل به یک وظیفه همگانی در بانک ملت تبدیل شده است.
دبیر کمیته تبلیغات بانک ملت در پایان، از پرداخت سودقطعی به سپرده های مدت دار این بانک و راه اندازی وب اپلیکیشن برای دارندگان گوشی های آیفون و رفع دغدغه آن ها به عنوان مصادیقی از تجربه متمایز در سال ۹۹ یاد کرد.