به گزارش پایگاه 598، شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای ، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.
بر اساس گزارش های دریافتی ، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند ، تقدیر شده است.
دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی ، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.