کد خبر: ۴۸۲۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

رییس اتحادیه كشوری طلا و جواهر از كاهش 27 هزار تومانی سكه تمام بهار آزادی خبر داد و گفت: قیمت سكه از 770 هزار تومان به 743 هزار تومان كاهش یافته است.

 
' محمد كشتی آرای' روز شنبه در گفت وگو با  ایرنا با بیان آنكه ، در یك ماه گذشته قیمت طلا در بازار های جهانی ثابت مانده بود، اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی حدود هزار و 667 دلار در هر اونس بود كه در هفته گذشته به یكباره روند كاهش گرفت.
 
رییس اتحادیه كشوری طلا و جواهر تصریح كرد:در همین حال قیمت هر اونس طلا در روز چهارشنبه هفته گذشته با 36 دلار كاهش به 1633 دلار رسید .
 
كشتی آرای ادامه داد: هر چند در ماه گذشته قیمت طلا و سكه در بازار داخلی روال ثابتی داشت اما این ارقام با كاهش مواجه شده است ضمن آنكه میزان تقاضا نیز در بازار همانند گذشته نیست و موج تقاضا افت كرده است.
 
وی، قیمت سكه طرح قدیم را 755 هزار تومان، سكه طرح جدید را 743 هزار تومان، نیم سكه بهار آزادی را 375 هزار تومان ، سكه ربع بهار آزادی را 195 هزار تومان و سكه یك گرمی را 104 هزار تومان اعلام كرد وگفت: قیمت هر مثقال طلای 18 عیار هم اكنون در بازار تهران سیصد و 29 هزار و 500 تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 76 هزار تومان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها