کد خبر: ۴۸۲۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

امام جمعه دلفان در خطبه های این هفته نمازجمعه به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد و دو اصل مهمّ اسلامی را به وی یادآوری کرد.

به گزارش سلام دلفان حجت الاسلام محمّدتقی صرفی‌پور در خطبه دوم نمازجمعه دلفان در این خصوص گفت: اسلام در خصوص ارتباط امت اسلامی با سایر ملل دو اصل  لا تَظْلِمُونَ وَلا تُظْلَمُونَ (مسلمانان هم باید از ظلم کردن بپرهیزند و هم تن به ظلم و ستم ندهند) را مدنظر دارد و ما باید محور روابطمان با کشورهای خارجی این دو اصل باشد.
 
وی اضافه کرد: هر ملتی که به ملت ما احترام بگذارد و به ما ظلم نکند و به دنبال سلطه و غارت منابع ما نباشد با آن کشور ارتباط برقرا می کنیم همانطور که در طول این سی و دو سال اینطور بوده.
 
خطیب جمعه دلفان در یادآوری ماهیّت استکباری آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا ماهیتش استکباری است و قابل تغییر نیست و از زمان بوجود آمدن، این کشورهمواره غارتگر و متجاوز بوده و پرونده های جنایات آمریکا بار هفتاد شتر است. 
 
وی تأکید کرد: ماهیت نظام ما استکبار ستیزی است و این دو با هم قابل جمع نیستند و ایران نمی تواند با آمریکا گفتگو کند و اسلام هم به ما اجازه نمی دهد که با کشوری که بخواهد بر ما مسلط باشد و او ارباب باشد و ما پیرو، رابطه برقرار کنیم و مقام معظم رهبری که تصمیم گیرنده اصلی در این خصوص هستند هرنوع رابطه با آمریکا را منع کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
اين را به مراجع هم بگوييد كه فقط بلدند به ريس جمهور گير بدهند و غلط هايش را در بوق و كرنا كنند.
نكند قرآن 2جلد دارد. يكي براي ما و محمود جان يكي براي خودشان و هاشمي جان
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
دوست عزیز فعلا مصالحی در کاره
جدیدترین اخبار پربازدید ها