کد خبر: ۴۸۱۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
امروز شنبه نوزدهم فروردين ماه روزنامه‌ها بخشي از مطالب و اخبار خود را به دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا، روزنامه خراسان گزارشي از اعلام برنامه‌هاي روز هنر انقلاب اسلامي و سالروز شهادت شهيد آويني را به چاپ رسانده است.

پيكر مادر شهيد «تندگويان» در بهشت زهرا آرام گرفت و اعزام كاركنان شركت آبفا مازندران به اردوي راهيان نور در روزنامه جمهوري اسلامي منتشر شده است.

همچنين اين روزنامه در ستون‌هاي «شميم بهشت و پيام شهيدان» به ترتيب يادكردي از سردار شهيد «محمود دولتي‌مقدم» فرمانده گردان 408 امام حسين(ع) لشكر 41 ثارالله و «سعيد سهرابي سده» كرده است.

روزنامه جام جم صفحه اول خود را به تجديد ميثاق نمايندگان منتخب با شهداء و رهبري در شلمچه اختصاص داده است.

اعتراض خانواده شهيد آويني به تغيير تاريخ شهادت او در تقويم و پايان تحقيقات فيلم «شهيد شوشتري» نيز از ديگر خبرهايي است كه در اين روزنامه به چشم مي‌خورد.

روزنامه فرهيختگان مطالبي با عناوين چهارد ادعايي كه از سوي خانواده آويني تكذيب شد، اعزام دومين كاروان راهيان نور ويژه اساتيد و دانشگاه آزاد واحد تبريز و اعزام 140 دانشجوي دانشگاه آزاد واحد سازي به اردوي راهيان نور را به چاپ رسانده است.

آمادگي ايران براي كمك به ساير كشورها در ساخت روبات‌هاي مين‌ياب و بزرگداشت شهيد صياد شيرازي و 110 فرمانده عالي‌رتبه نظامي در روز دوشنبه نيز از اخبار روزنامه جوان هستند.

صفحه «دفاع» روزنامه ملت ما به مطالبي با عناوين مسافر «جاده‌هاي سربي» به مقصد رسيد، وعده‌هاي پاكسازي مناطق آلوده به مين محقق نشد و شرح زندگي شهيد «عبدالله ميثمي» روانه بازار نشر شد اختصاص يافته است.

روزنامه كيهان در ستون «حديث دشت عشق» يادكردي از پاسدار شهيد «بهروز قبادي» با عنوان رزمنده‌اي از مسجد امام سجاد(ع) كرده است.

روزنامه‌هاي مردم‌سالاري، جوان، ايران و آفتاب يزد نيز مطالب درگذشت مادر شهيد «تندگويان» و تغيير روز شهادت شهيد آويني در تصوير را به چاپ رسانده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها