کد خبر: ۴۸۰۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۱     ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اردوغان که عصبانی به نظر می رسید در اظهاراتی تند با متهم کردن ایران به تلف کردن وقت برای خرید زمان در مورد مذاکرات هسته ای مدعی شد: ایران به دلیل نداشتن صداقت، وجهه بین المللی اش را دست می دهد.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران شبکه ها و خبرگزاریهای جهانی ضمن مخابره این خبر در خبر فوری اعلام کردند وی از پیشنهاداتی در مورد تغییر مکان استانبول به عنوان محل مذاکرات 5+1 به شدت انتقاد کرد.

منبع:بی بی سی، رویترز،شین هوا

گفتنی است همزمان با این اظهارات تند اردوغان وزیر امور خارجه سابق ترکیه هشدار داد که دولت این کشور سیاست‌های غلطی را در قبال سوریه اتخاذ کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری سوری "سانا"، "یاسر یاکیس" وزیر امور خارجه سابق ترکیه با انتقاد از سیاست‌های دولت کنونی ترکیه، این سیاست‌ها را غلط توصیف کرد.

وی که طی سمپوزیومی در دانشگاه "آیدین" در ترکیه سخنرانی می‌کرد، گفت که دولت ترکیه به طور سنگینی در بحران سوریه درگیر شده است به اضافه،  ترکیه میزبان نشست موسوم به "دوستان سوریه" بوده است.

یاسر یاکیس گفت که ترکیه تمامی تخم‌مرغ خود درباره موضوع سوریه را در یک سبد گذاشت که نشان دهنده اشتباهی بزرگ در دیپلماسی ترکیه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۴
۰
بچه بسیجی هارو دوباره باید بفرستن دم مرزشون
احمق........تو چکاره ای این وسط همونطور که اونا هر چی میخوان دارن ماهم میخواهیم داشته باشیم همونطور که اونا ادم میکشند ماهم میخواهیم ادمارو زنده نگه داریم
دموکراسی اینه نمردیمو دیدیم
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
در مورد ترکیه همین بس که رهبر معنوی آنها رجائی کوتان یک غربزده به تمام معنی است لذا ترکیه تا زمانی که ابزار ایران در معادلات منطقه وجهان باشد میتواند بعنوان یک مهره لشکر سیاه مورد توجه باشد در غیر این صورت در اوقات جدی همگان از جمله ایران دلقکها را دک می کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها