کد خبر: ۴۸۰۲۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
استاندار کرمان در پاسخ به شایعاتی مبنی بر برکناری خود گفت: استاندار کرمان باقی می‌مانم و اینکه بیان شده سومین استاندار غیر بومی دولت احمدی‌نژاد بار سفر را بسته است، شایعه‌ای بیش نیست.

به گزارش فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: با توجه به سال‌های پایانی دولت دهم بعضی شایعه‌ها قوت می‌گیرد و رفتن من از کرمان نیز از این دست شایعه‌هاست.

وی شایعه‌سازان را "مریض"،‌"باج‌گیر"، "کر" و "کور" خواند و تصریح کرد: شایعه‌سازان فکر می‌کنند که نان و آبشان در این شایعه‌پراکنی‌هاست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تا پایان دولت دهم مدیران، فرمانداران و بخشداران در این خطه جابجا نمی‌شوند، عنوان کرد: فقط در صورتی که خود مدیران درخواست جابجایی داشته باشند، این امر محقق می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه کار برای رضای خدا، انسان را به اوج می‌رساند، بیان کرد: تمام فعالیت‌ها باید برای رضای خدا باشد و بیشترین خیر به مردم رسانده شود.

وی امینت را اولویت کاری در استان کرمان برشمرد و با بیان اینکه 90 درصد ناامنی‌ها در جنوب استان کرمان است، این پرسش را مطرح کرد چرا افرادی که تحلیل‌های آبکی و دیمی درباره منطقه جنوب دارند به این مسائل و مشکلات نمی‌پردازند.

نجار با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های کلان صورت گرفته در جنوب استان کرمان از جمله پروژه بنیاد برکت و اکتشاف معدن چهارصد میلیون تنی در عنبرآباد اذعان کرد: شایعه‌سازان کر و کور هستند که سرمایه‌گذاری‌ها در جنوب استان کرمان را نمی‌بینند.

وی خواستار پاسخ‌گویی مدیران به رسانه‌ها شد و گفت: برخی از افراد در رسانه‌های خود، باج‌گیری از مدیران را محل کسب و کار و درآمد خود قرار داده‌اند و بعضی شایعه‌ها را درباره مدیران می‌نویسند تا از آنها باج بگیرند.

استاندار کرمان با اشاره به شایعات اخیر خطاب به شایعه‌پراکنان بیان کرد: مگر من با حکم آنها آمده‌ام که با حکم آنها هم بروم.

نجار گفت: مدیران باید پاسخگو باشند، اما باج ندهند، زیرا باج دادن نشانگر ترسیدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
افرین براین استاندار اگر انسان با خدا خویش عهد ببندد از هر افاتی وهر اسیب افراد معلوم الحال وفرصت طلب غارت گر بیت المال درامان است وچرا عده ایی مریض شایعاتن از همه طرف کارشکنی
پاسخ
شفیعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
انشا الله خدا کمک کند و به زودی شاهد رفتن ایشان وامدن استانداری دلسوزو فعال باشیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها