کد خبر: ۴۷۹۰۸
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
پس از مطرح شدن، بحث حضور امیر قلعه نوعی در استقلال و بازگشت این مربی به تیم سابق خود بحث بازیکنان آینده تیم استقلال نیز عنوان شد که در این میان نام چندین بازیکن دیگر نیز مطرح است.
باشگاه خبرنگاران، در میان بحث جدایی چند بازیکن تیم که گفته می شود با امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتور سازی رابطه خوبی ندارند بحث حضور چند بازیکن قدیمی تیم استقلال نیز که بدلیل مشکل پرویز مظلومی از تیم جدا شدند نیز مطرح می شود.

گفتنی است، گزینه اول وحید طالب لو است که از مدتها پیش نام وی برای بازگشت به استقلال عنوان شد و بحث و حضور امیر قله نوعی این شایعات را پر رنگ کرد.

در این میان وحید طالب لو که مشکلات فراوانی با شاهین بوشهر دارد اعلام کرده است که قصد بازگشت ندارد و هیچ صحبتی نیز در این خصوص مطرح نشده است اما جریان جدایی رحمتی و حضورش در پرسپولیس هواداران تیم استقلال را تحریک کرده است و آنهایی كه پیش از این از عملکرد طالب لو در استقلال ناراضی بودند وی را تشویق کرده و خواستار حضورش در تیم مي شوند.

شایان ذکر است، امیر حسین صادقی نیز جزو نفراتی است که عنوان می شود به محض قطعی شدن حضور قلعه نوعی به جمع آبی ها باز می گردد، اما این بازیکن نیز بحث مذاکره را رد کرد است و معتقد است که هنوز چیزی قطعی و مشخص نیست.

جان واریو، روان خواه، شکوری و چند هافبک و همچنین رضا عنایتی نیز جزو گزینه های بعدی هستند که شایعاتی در مورد آنها مطرح می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها