کد خبر: ۴۷۹۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
پرویز مظلومی فکر نمی‌کرد استقلالی‌ها به این زودی قهرمانی در جام حذفی را فراموش کنند.
خبرآنلاین، هنوز یک ماه از قهرمانی استقلال در جام حذفی نگذشته که پروز مظلومی مورد اعتراض هواداران و مسئولان تیمش قرار گرفته. مظلومی 25 اسفند 90 استقلال را در شیراز قهرمان جام حذفی کرد و با این قهرمانی اولین چیزی که به ذهنش رسید، ابقا روی نیمکت استقلال بود. او فکر می‌کرد با قهرمان کردن استقلال در جام حذفی، حضور خود در فصل آینده را هم تضمین کرده است اما در کمتر از یک ماه، اتفاقاتی رخ داد که به مظلومی ثابت شد تمام تصورات او اشتباه بوده‌اند.

باخت به الجزیره امارات آن هم در ورزشگاه آزادی، اتفاقی بود که ورق را برگرداند. پرویز مظلومی مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت و از آن بدتر، اعتراض علی فتح‌الله‌زاده به نوع بازی استقلال بود. تا پیش از این هیچ گاه مظلومی و فتح‌الله‌زاده به این وضوح مقابل یکدیگر قرار نگرفته بودند. اما مدیرعامل استقلال با انتقاد از سیستم مظلومی که تنها یک مهاجم را برای مسابقه خانگی در نظر گرفته بود، نشان داد زیاد هم از عقاید کادر فنی تیمش راضی نیست. پس از آن هم مشاور فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی را علیه مظلومی مطرح کرد تا سرمربی استقلال، مظلوم‌تر از همیشه، شاهد هجمه‌ای باشد که علیه او به راه افتاده است.

حالا مظلومی چهره‌ای است که هر کسی می‌تواند ناکامی‌های استقلال را به نام او بزند و هر انتقادی که دوست دارد از او بکند. شاید به همین دلیل است که دو عضو هیات مدیره استقلال هم صحبت‌هایی علیه سرمربی تیم خود انجام داده‌اند. جواد زرینچه و حسین فرزامی دو عضو هیات مدیره استقلال امروز انتقاداتی از مظلومی کردند که نشان می‌دهد یک باخت، چقدر روی تفکر مدیریت باشگاه استقلال تاثیرگذار است. شاید اگر مظلومی در لیگ برتر هم برای استقلال قهرمانی بیاورد اما در لیگ قهرمانان یک باخت دیگر را تجربه کند، دوباره با همین انتقادها مواجه شود.
 
جواد زرینچه
عضو هیات مدیره
فکر می‌کنم اگر تیم مقداری هجومی‌تر بازی می‌کرد خط دفاع و دروازه‌بان الجزیره شکننده بود و استقلال می‌توانست از این ضعف استفاده کند. ما در زمین خودمان بودیم و حمایت تماشاگران را هم داشتیم. البته الان زمان خوبی برای تغییر و تحول در کادر فنی نیست. اکنون در تیم استقلال جسارت کم است و اگر این فاکتور به تیم اضافه شود مسئله ای وجود ندارد.
بهمن فروتن
مشاور فنی مدیرعامل
بازی استقلال هم خوب بود، هم بد؛ بد از این نظر که این تیم سه چهار هفته‌ای است که این بدی را تکرار می‌کند و آن هم این است که در نیمه اول از حریفانش ضربه می‌خورد. اگر به عقب برگردیم استقلال مقابل تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن در نیمه اول ضربه خورد و حتی مقابل شاهین در جام حذفی در نیمه اول تحت فشار بود. استقلال نیمه اول یک نیمه خواب‌آلود را دارد و این نشان‌دهنده این است که آنها با انگیزه پیروزی از رختکن بیرون نمی‌آیند.
من معتقدم باید تغییر و تحول در امور فنی رخ دهد، در واقع بازیکنان هم منتظر این تغییر فکر هستند. پژمان منتظری گفته ما مدام تلقین می‌کنیم که خسته هستیم و باید این طرز تفکر را عوض کنیم این یک مسئله عمومی برای تیم است، برای بیرون رفتن یک تیم از شرایط خستگی باید تفکر جدید فنی وارد تیم شود. در واقع طرز تفکر کادرفنی استقلال باید تغییر کند.
حسین فرزامی
عضو هیات مدیره
فکر نمی کنم مسائل مالی باعث شده باشد بچه ها کم بگذارند. هیچ باشگاهی به اندازه استقلال به بازیکنان پول نداده است. علی فتح‌الله‌زاده هم اگر گفته می‌خواهد کادرفنی را جریمه کند، حق دارد، همان طور که تا تیم می‌برد هزار دلار پاداش می‌دهد.
علی فتح‌الله‌زاده
مدیرعامل
من فکر می کنم استقلال این بحران را پشت سر می گذارد. بعد از بازی هم لازم بود که با کادر فنی صحبت کنم. به همین دلیل به بازیکنان گفتم که از رختکن خارج شوند تا من با مربیان حرف بزنم. صحبت‌های من در مورد مسائل فنی بود. دوست دارم همه کارشناسان بیایند و نظر بدهند. دوست دارم آنها بگویند که وقتی من به مظلومی می‌گویم در خانه نباید با یک مهاجم بازی کرد این حرف من می‌شود احساسی؟ من واقعا از اتفاقاتی که افتاده راضی نیستم. باز هم روی حرف خودم تاکید می کنم که استقلال در خانه نباید با یک مهاجم فوتبال بازی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
اقای جباری دس ازسسول بازی برداربیابازی بکن بچه مامانی چقدرمصدومیت بسه توروخدااستقلال بهت نیازداره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها