کد خبر: ۴۷۸۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

فارس، تیم ملی بوکس ایران که با هشت مشتزن راهی شهر آستانه قزاقستان شده است قبل از رسیدن به محل برگزاری مسابقات با حواشی مختلفی روبرو شد.

*مسابقات کسب سهمیه المپیک از فردا به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود و کاروان تیم ملی بوکس ایران روز دوشنبه 14 فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی ترکیه شد.

مشتزنان تیم ملی بوکس به دلیل ناهماهنگی مسئولان فدراسیون ایران ابتدا به ترکیه سفر کردند و 8 ساعت در فرودگاه ترکیه سرگردان بودند.

*کاروان تیم ملی ایران پس از رسیدن به شهر آستانه به محل اسکان خود هدایت شد، اما گویا هتل ملی پوشان در گوشه‌ای از اطراف شهر و با کمترین امکانات برای مشتزنان در نظر گرفته شده است.

*مشتزنان تیم ملی روز گذشته ساعاتی پس از ورود به این شهر پس از استراحت چند ساعته اولین تمرین خود را برگزار کردند تا با آمادگی لازم پا به مسابقات بگذارد. مشتزنان دومین تمرین خود را بعدازظهر امروز برگزار خواهند کرد.

*پنج شنبه صبح مراسم وزن کشی برگزار شده و از بعدازظهر مسابقات آغاز می شود. رقابتهای کسب سهمیه المپیک که به میزبانی شهر آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود تا پنج شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها