کد خبر: ۴۷۷۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «کاش آن سالی که حجازی برای آخرین بار به استقلال برگشت و از رحمتی خواست در تیم بماند، آن زمان هم علاقه اش را نشان می داد و در استقلال می ماند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، امیر حسین صادقی درباره مشکلات مالی باشگاه تراکتور و شایعه اعتصاب بازیکنان این تیم اظهار داشت: «متاسفانه مشکلات مالی همچنان پابرجاست و امیدوارم در این مقطع حساس این معضلات برطرف شود. نمی شود منکر شویم که مشکلات مالی دردسرساز نمی شود. البته بحث اعتصاب در میان نیست و بازیکنان به خاطر هواداران و قلعه نویی با تمام توان در خدمت تیم هستند.»
وی ادامه داد: «قلعه نویی تلاش زیادی انجام داده است که این مشکلات برطرف شود. در این چند سال ندیده بودم قلعه نویی به شخصه به دنبال رفع مشکلات مالی باشد اما او در این جبهه هم می جنگد و تلاش می کند.»
مدافع تراکتور درباره بازی های آتی تیمش اظهار داشت: «به نظرم روزهای سرنوشت سازی در انتظار تیم است. باید نشان بدهیم که شخصیت آسیایی شدن را داریم. در این 6 بازی حیاتی باید به دنبال قهرمانی باشیم. 6 فینال سرنوشت ساز در پیش است.»
وی درباره طلب خود از استقلال گفت: «180 میلیون از استقلال طلب دارم ولی از آنجا که تیم سابقم را دوست دارم، هرگز نمی خواهم این بحث ها را بیش از این رسانه ای کنم. در روز تسویه حساب به خاطر علاقه ای که به فتح الله زاده دارم، همه چیز را پذیرفتم اما هنوز ریالی از استقلال نگرفته ام. سه ماه پیش با پورحیدری تماس گرفتم و قرار شد سه روزه پاسخ بدهند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. دیگر مسئولان باشگاه را هم نمی توانم پیدا کنم.»
صادقی با اشاره به اظهارات مهدی رحمتی که گفته بود استقلال مبارک افرادی که می خواهند به این تیم بیایند گفت: «اینکه رحمتی پیراهن ناصرخان را پوشید اتفاق بزرگی بود زیرا یاد آن مرحوم را بین هواداران زنده کرد اما کاش آن سالی که حجازی برای آخرین بار به استقلال برگشت و از رحمتی خواست در تیم بماند، آن زمان هم علاقه اش را نشان می داد و در استقلال می ماند.»
وی افزود: «خدا را شکر خود فتح الله زاده حضور قلعه نویی در فصل آتی در استقلال را تکذیب کرد و گفت که حتی برای عید هم آنها با هم تماسی نداشته اند. فکر می کنم این موضوع پاسخ رحمتی باشد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها