کد خبر: ۴۷۶۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
سرمربي تيم الجزيره گفت: افتخار مي‌کنم که براي اولين بار در تاريخ فوتبال امارات يک تيم اماراتي در خاک ايران توانست به پيروزي برسد.
کایو جونیور پس از پیروزی ۲ بر یک برابر استقلال گفت: به تیمم افتخار می‌کنم زیرا برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال امارات یک تیم اماراتی توانست در خاک ایران پیروز شود. من از نتیجه بازی کاملاً راضی هستم. بازیکنانم همانطور که انتظار داشتم بازی کردند و به تاکتیک تیمی خیلی وفادار بودند. آنها خیلی خوب کار کردند و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی الجزیره تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و به آن احترام می‌گذارم. ما بازی سختی با استقلال در ابوظبی امارات خواهیم داشت.

جونیور در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید استقلال در نیمه دوم حملات زیادی کرد و تیم شما را تحت فشار قرار داد، گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم اما در نیمه اول ما فشار آوردیم و گل هم زدیم. در نیمه دوم هم اینطور بود. در مراحل بعدی الجزیره پیشرفت می‌کند و بازی‌های بهتری از ما خواهید دید.

وی افزود: چهار بازی اخیر استقلال را دیده بودیم. این تیم سازماندهی خوبی دارد و ما روی نقاط قوت این تیم کار کردیم و توانستیم آنها را مهار کنیم و به موفقیت برسیم.

این مربی در مورد اینکه مطمئن است که برای اولین بار یک تیم اماراتی در ایران پیروز شده، گفت: اطلاعاتی که به من داده‌اند اینطور نشان می‌دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها