کد خبر: ۴۷۶۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
یادداشت مهمان؛
وحید یامین پور
سرویس سیاسی 598 - دکتر وحید یامین پور: ابتدائاً باید بنویسم که شناخت و رابطه نویسنده ی این یادداشت با آقای دکتر علی مطهری بیش از یک خواننده روزنامه یا مشاهده گر صرف است. صرف نظر رصد دقیق ایشان در رسانه ها، سابقه ی ارتباط و هم نشینی با ایشان به جلسات متعدد در تلویزیون و همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم بازمیگردد. من به دکتر علی مطهری رای نداده ام و نیز همگان را به حذف ایشان –به عنوان یک عنصر تندرو و غیر قابل تعامل- از لیست منتخبشان توصیه کرده ام. به دلایلی که اجمالاً و به اختصار خواهد آمد، حضور دکتر علی مطهری در مجلس شورای اسلامی را موجب کند شدن حرکت انقلاب اسلامی، تقدیم مسائل دست چندم بر مسائل اولویت دار و اتلاف وقت قوه ی مقننه، تشدید تنازعات بین دولت و مجلس و رادیکال شدن فضای عمومی مجلس می دانم.

1.    آنچنان که گفته شد متاسفانه دکتر علی مطهری به هر دلیلی – ولو احساس تکلیف فردی- هر از گاهی وقت بااهمیت مجلس شورای اسلامی را بستر طرح دغدغه های شخصی خود کرده و توجهات عمومی را به خود معطوف می کند. بطور مثال سال گذشته سوال ایشان از وزیر کشور منجر به جلسه ای وسیع و وقت گیر با آقای مصطفی نجار و بسیاری دیگر از رجال مرتبط با این موضوع از جمله رئیس ستاد صیانت و معاون اجتماعی وزارت کشور، رئیس پلیس  و دیگر مسوولین رده بالای کشور شد. جلسه ای که علیرغم توضیحات مفصل و چندین باره موسولان امر نهایتاً پایان خوشی نداشت. اطلاعات کم و عدم بهره گیری از نظر کارشناسان و تکیه و اصرار صرف بر سوال و فرضیه ی ذهنی، تخاطب با آقای دکتر مطهری را دشوار و گاهی ناممکن می کند و اغلب باعث طرح کنایه ها و توهین ها از طرف ایشان به مسوولان امر می شود.

2.    منازعه و درگیری های لفظی، حاشیه ایست که دکتر مطهری را سوژه ای جذاب برای بسیاری از رسانه ها کرده است. متاسفانه چندین تجربه از چنین صحنه های خلاف شأنی درباره ایشان گزارش شده است. نویسنده خود شاهد چند مورد مکابره ی لفظی شدید و مجادلات عصبی ایشان حتی با برخی نمایندگان روحانی مجلس بوده است.(توهین های ایشان در صحن علنی به یکی دیگر از نمایندگان تهران بازتاب وسیعی در رسانه های داخل و خارج داشت از اینجمله است) متاسفانه چنین برخوردهایی باعث شکل گیری تصویری نادرست و معوج از مجلس در اذهان عمومی و دلسرد شدن عموم مردم از آن می شود که بی تاثیر در کاهش مشارکت عمومی در انتخابات نیست.

3.    دکتر علی مطهری متاسفانه کمتر به نظر جمعی و مطالعات کارشناسی در تصمیم گیری توجه دارند. تصمیم سازی در مجلس شورای اسلامی به معنای تدوین و تصویب قوانینی برای آینده ی کشور است. تکروی در این زمینه میزان کارآمدی و بقای مصوبات را کاهش می دهد. اقدام تعجب برانگیز و دفعی دکتر مطهری در ارائه ی طرح شخصی خود به عنوان قانون جامع صدا و سیما و بی توجهی به ماه ها کار کارشناسی کمیسیون فرهنگی و مرکز پژوهشهای مجلس دراین زمینه از آنجمله است. اقدامی که مدتها روند تصویب این قانون را به تاخیر انداخت.(توجه کنید با اعلام وصول یک طرح، طرح مشابه دیگری با آن نام دیگر اعلام وصول نمی شود. دکتر مطهری با امضا گرفتن از نمایندگان برای طرح خود عملا طرح کارشناسی شده و جمعی کارگروه رسانه ی کمیسیون فرهنگی را از دور خارج کرد!)

4.    دکتر علی مطهری فرزند استاد شهید مرتضی مطهری است که بی تردید یکی از ارکان تئوریک نظام جمهوری اسلامی دانسته می شود. خوشایند یا ناخوشایند این نسبت و رابطه انتظارات و توقعات ویژه ای را نسبت به ایشان تولید می کند که متاسفانه اغلب برآورده نمی شود. بنابراین ارادت نظری و عاطفی به این استاد شهید باعث می شود نگران حفظ و حرمت شأن و حرمت شان باشیم. اگر دکتر علی مطهری شخصیتی غیر از این بود طبعا موجبات خوشحالی همگان و تبلیغ نام و جایگاه پدر گرامیشان بود. هرچند خوشبختانه تجربه حضور ایشان در مجلس و رصد احوالات ایشان توسط مردم خود نوعی بلوغ سیاسی را موجب خواهد شد. چراکه تفکیک اشخاص از خانواده و القاب و نسبت ها خود گردنه ای سیاسی است که بسته به هشیاری مردم می تواند خطرناک و شبهه آفرین باشد. به این ترتیب تجربه ی دکتر علی مطهری در مجلس پیشینه ای خوب برای داوری درباره ی سایر فرزندان یا نوادگان شخصیت های بزرگ است که در سر دارند دیر یا زود با بهره گیری از نام و لقب پدارن شان به عرصه ی سیاسی قدم بگذارند.

5.    دکتر علی مطهری ماه هاست که تیتر روزنامه های اصلاح طلب و عکس صفحه ی اول آنهاست. اصلاح طلبان علی مطهری را نامی بلند برای طرح سخنان تشنج آفرین خود یافته اند. آنچنان که "علی مطهری" تک نام لیست انتخاباتی سی نفره بسیاری شان در صندوق های شمال شهر شد(مراجعه کنید به مصاحبه ی عباس عبدی و اظهار شفاف انتخاب یگانه ی مطهری در انتخابات تهران). آنچنان که از رسانه های اصلاح طلب برمیآید آنها دکتر مطهری را نماینده ای تندرو و زبانی تند و تیز یافته اند که بدون ملاحظه ی مختصات داخلی و بین المللی می تواند آغاز گر پیاپی منازعات سیاسی جدید باشد. اگر علی مطهری خود را اصولگرا نمی نامید ضرورتی برای درج این شماره از نوشتار و بل کل نوشتار نمی یافتم. لیکن او همچنان خود را اصولگرا می داند و روتیتر روزنامه های اصلاح طلب نیز با همین وصف از او نام می برند؛ استدلال این بخش از نوشتار همان است که در شماره قبل آمد.

6.    دکتر علی مطهری خیلی زود پس از انتخابات مشابه طیف سیاسی ظاهرا اصولگرایی که به آن تعلق داشت، به حنجره ای برای دلجویی از اغتشاشگران و توبیخ جریان حزب الله و عموم مردم متدین بدل شد. تجربه های شخصی من در سال 88 از چند برنامه تلویزیونی با ایشان بسیار خواندنی خواهد بود که در این مجال امکان ذکرش نیست. صرفاً یادآوری مواضع عجیب و غریب ایشان در مناظره با آقای وحید جلیلی در برنامه "روبه فردا" خالی از لطف نیست. این برنامه درست یک هفته پس از یوم الله 9دی و حضور شگفت انگیز عموم مردم در این راهپیمایی به عنوان اتمام حجت با فتنه گران و ساکتین فتنه، بصورت زنده پخش شد. دکتر مطهری در این برنامه بدون استناد به هیچ منبع قابل اعتمادی مدعی شد که هزاران نفر از جوانان این کشور در زندان های بسرمی برند! شتاب دکتر مطهری در مسیر جلب نظر طیف مخالف نظام به مرور البته بیشتر هم شده است. توهین به دانشجویان معترض به مصوبه مجلس در خصوص وقف دانشگاه آزاد را کمتر کسی متصور بود. اینگونه اقدامات رادیکال در توهین به بدنه ی دانشگاهیان و بسیجیان باعث می شود تا سایر اقدامات ایشان از جمله سوال از رئیس جمهور در خصوص علت خانه نشینی نیز تنها نوعی منازعه ی سیاسی و اقدامی کینه ورزانه تلقی شود و نه خیرخواهانه.

... در آخریک پرسش:

مجلس ما اصولگرا تر است یا سنای امریکا؟! این سوال ممکن است خلاف قاعده پرسیده شده باشد ولی هرچه هست باید مسلم گرفت که سنای امریکا مظهر ابراز مهمترین اصول سیاسی و حاکمیتی امریکاست و طی سالیان متمادی کمتر می توان از مصوبات و یا اظهارنظر هایی که مخالفت و یا حتی تنافر صریح با راهبردها و مبانی اصلی نظام سیاسی ایالات متحده داشته باشد از طرف سناتورها سراغی گرفت. اهتمام سناتورها به راهبری سیاست های ضد اسلامی و ضد ایرانی حتی در خارج از چارچوب دستور اصلی مجلس سنا در این باره قابل توجه است. سفر با افغانستان، طرح کمک به مخالفان بشار اسد در سوریه، طرح جداسازی بلوچستان در پاکستان، تحریم بانک مرکزی ایران و حتی اقدامات شخصی سناتورها نظیر جنجال سازی های رسانه ای علیه ایران(مانند آنچه سناتور مک کاتر درباره کشته سازی از ترانه موسوی و نمایش تصویر بزرگ او در سنا انجام داد) یا پیشنهاد سناتور "منندز" در حراج الواح هخامنشی و کتیبه های تخت جمشید در امریکا و بسیاری دیگر از این دست اقدامات نشان می دهد که سنای امریکا مجموعه ای است یکدست و صریح در پیشبرد اهداف استکباری ایالات متحده و سرعت بخشی – ونه ایجاد مانع یا کندی- در مسیر تحقق راهبردهای بین المللی امریکا.

منظور نظر این نوشتار روشن است. دکتر علی مطهری برای کسانی مثل من سوژه ای همیشه جذاب برای رسانه هاست. او می تواند به عنوان یک ژورنالیست بطور هفتگی یا روزانه برای روزنامه هایی مانند شرق یا سایت های همسوی آن یادداشت بنویسد و همگان را از نظرات خود مطلع کند آنچنان که اکنون هم به آن کار مشغول است. لیکن درحالیکه جمهوری اسلامی ایران تحت فشار اتحاد ضد ایرانی غرب و امریکا قرار دارد پرواضح است که به نهادهای سیاسی صریح، یکپارچه و سریع الانتقال نیاز دارد. تصور کنید که در بحبوحه ی تحریم ها که مدیریت کشور نیاز به فهم دقیق و لحظه به لحظه شرایط داخلی و بین المللی دارد، نماینده ای در مجلس به هر دلیلی به اقدامات تکروانه، جناحی و سیاسی دست بزند و علاوه بر تشدید تزاحمات فی مابین قوای نظام و اتلاف وقت مسوولین، پالس های امید بخش به خارج از مرزها بفرستد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۱۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عارف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۶۲
۲۸
درود بر شما آقای یامین پور. حیف از کند ذهنی مسئولان صداوسیما در تعطیلی برنامه دیروز امروز فردای شما.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
مثبت دادم اما کند ذهنی نه صدا و سیما کار های مشکوک کم ندارد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
تحلیل بجا ومنطقی بود از آقای یامین پور تشکر میکنم
امير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
متاسفم هم براي ارزشهايي كه آقاي يامين پور تازه ازراه رسيده ادعاي دفاع از آنها رادارد وهم براي آنچه كه حق امثال ايشان نيست ولي اوبا...به آن رسيدودرآخراينكه آقاي يامين پور نماينده خودت باش وجناحت ومطمئن باش دوره امثال شما هم ميگذردوروسياهي به ذغال ميماند
دوستدار کشور ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۲۱
۵۸
احسنت و صد درود بر آن کسی که برنامه ضعیف و اجرای ضعیف شما رو در صدا و سیما قطع گرد. و دو صد چندان شماتت بر آن کسی که به شما در صدا و سیما برنامه داد. شما رو در حدی نمی دانم که بخواهد برای کشور عزیزتر از جانم تصمیم گیری کند. جوانکی خام و ناپخته. می خواهید با این کارها خودتون رو معرفی کنید؟ راه های بهتر و دیگری هم هست جناب آقای عجول
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
هشدار عزیزم این جوانک خام و ناپخته این همه سابقه دارد تصمیم گیری هم نکرد تذکر داد بر اساس استناد بر دیده ها نه شنیده ها عجول هم کلمه عجیبی است دو سال هست که اتفاقات بسیاری افتاده عجول کلمه درستی به نظر نمی آید این طور نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
آقای دوستدار
شما علم غیب دارید که اینقدر از خدا بی خبرانه راجع به نیت اقراد قضاوت میکنید؟
اون دنیایی هم هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
آقاي خيلي دوستدار . عواقب نامه بعضي از پختگان و سوختگان شما را ديديم .
مطالعه اندكي از تاريخ صدر اسلام و حضور كبائر و شيخين و همجنين طلحه و زبير براي شما دوستدار عاشق توصيه مي گردد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۳۰
۴۸
این حرف ها را می زنی که دوباره بیای تلویزیون ...
پاسخ
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
شما که چهار تا کلمه از زندگی این بنده خدا نمیدونی حرف نزن.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
عزیزم اینقدر هم که فکر میکنی تو تلویزیون اومدن سخت نیست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
اگر سخت نیست بسم الله چرا معطلی حد اقل آقای دکتر رو که می تونید بفرستید نه البته جناح شما رو نمی دونم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
فکر کردی هر کی تو تلوزیونه خیلی بارشه؟
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
یرای امثال شما اومدن تو تلویزیون آرزوست. برا ایشوم این طور نیست.
فرزند ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۳۲
۵۹
آقای یامین پور
از کی تا حالا شما وکیل مدافع مردم و بسیجیان و دانشگاهیان شده ای
از کی تا حالا بسیجیان و دانشگاهیان شما را وکیل قرار داده اند که از طرف آنها حرف بزنی و خیلی بی ادبانه نظرات افراطی خودت رو بعنوان نظر مردم و دانشگاهیان مطرح کنی بنده بعنوان یک دانشگاهی صریحا یا سخنان شما مخالفم پس در بیان نظراتتان خود نماینده کسی معرفی نکنید چون آنوقت امثال بنده ممکن است در فکر پیگیری مسائل بطریق دیگری باشیم .
اگه فقط ذره ای شم سیاسی داشتی لا اقل درک میکردی که دکتر مطهری با وجود همه ناحقی ها و بی انصافیهائی که هم پالگیهای شما در انتخابات اخیر در حقش کردند بازهم جزء 10 اول تهران بود .
لطفا منصف باشید مگر هر کسی که در این کشور حرفی بر خلاف سلیقه و خواست شما زد ضد دین و ضد انقلاب و... است راستی در یکی از بندها اشاره کردی آقای مطهری تکرو و تند رو است پس چطور تاکنون توانسته در خیلی از موارد از جمله موضوع سئوال از رئیس جمهور و... نظر مثبت و امضای جمع زیادی از نمایندگان را جلب نماید .
بنظرت خیلی شاهکار کرده ای که این مقاله را بر علیه دکتر مطهری نوشته ای ؟ بنده هم در بعضی موارد با دکتر اختلاف نظر دارم ولی حداقل شجاعت دکتر در پذیرش اشتباهات است که شما و امثال شما اصلا این خصوصیت را ندارید .
پاسخ
فرزند ایران جان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
بسیار زیبا نوشته اید. با شما موافقم.
hag9690
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۴۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
دوست عزیز من هم به عنوان یک دانشجو با نظرات آقای یامیین پور موافقم.شما هم نباید طوری صحبت کنی که تصور بشه نماینده مردم و دانشگاهیانی.
آقای مطهری هم اگر در هر شهر دیگری غیر از تهرانی که بعضی از مردمش 8 ماه برای کشور دردسر های گوناگون درست کردندو جزو 2 استانی بود که رای بیشتری به میرحسین موسوی دادند،کاندید میشد صد در صد رای نمی آورد.
یک مسلمان واقعی و یک انقلابی راستین باید در اصولش محکم و در فروعش منعطف باشه.
گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
آقا یا خانم فرزند ایران از طرف خودت حرف بزن.ما به جناب یامین پور وکالت دادیم جلوی لفاظی امثال مطهری رو بگیره.
در ضمن بسیجی که امثال مطهری رو شجاع بدونه که دیگه بسیجی نیست!!!فقط کارت بسیج داره!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
فرزند ایران
به منفی هات یه نگاه بنداز
منم ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اولا جناب فرزند ایران شمارا چه کسی بعنوان نماینده بسیجیان ودانشگاهیان منصوب کرده ؟ ثانیا مطهری تو ادعا میکرد که نفر اول تهران است ولیست او وسرلیستی خودش موجب پیروزی میشود فعلا که به این ادعاها نائل نشده وهنر او تا دور دوم اورا رسانده که ممکن است رای هم نیاورد واز گردونه خارج شود !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
صد مثبت برادر فهيم عزيز
JAMAL
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۳۸
۱۴
با سلام و درود بر تمامی نسل سومی های انقلاب که در بزنگاهها ره صد ساله را یک شبه طی می کنند من به شما عزیزان افتخار میکنم که با حضورتان قلب امام زمان و نائب بر حقش و روح امام وشهدا را شاد می کنید درود بر شما و قلم زیبایتان .{ آزاده و جانباز جنگ :ج ح
پاسخ
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۱۵
۱۹
با تشکر از یامین بور..ولی بعضی هم از این طرف زمینه تحریک شدن مطهری را فراهم میکنند .که ایشان بجای 1/2 سوال از رییس جمهر 8سوال دیگر که جای طرح هیجکدام در مجلس نبودرا مطرح میکنند..مردم با بصیرت ترند...
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۲۴
۴۴
تا کی باید نظرات بی جای یامی پور را که برای مردم سودی ندارد گوش داد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
خب گوش نکن مگه کسی مجبرت کرده مگه اینکه بگی فقط ما حق حرف زدن داریم
ا.گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
خوبه بی نام و نشانی اگه نام داشتی چی میگفتی!! تو گوش نکن چون مغز کوچیکت گنجایش پذیرفتن و تحلیل این گونه سخنان رو نداره
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
انشالله تا وقتی آقا ظهور کنه. حرفیه؟
به ا.گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
تو هم همچین نام و نشانی نداری؟ مثل ناجا که می شود نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.
ا.گ می شود:
ارتش گارد ساحلی!!!!!!!!
ارتش گاری سواران!!!!!!!!
افسر گمنام جنگ نرم!!!!!!!
افسر گنده نام جنگ سرد!!!!!!!!!!
آی کیو ...!!!!!!!!!!!
بالاخره چی؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
شما خودت رو ناراحت نکن
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اشکال نداره که، شما مثل کبک سرت رو بکن زیر برف.
به بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
بابا انقدر خودت خسته نکن مغزت تموم میشه ها !!!!!!!(نیشخند)ا.گ مخفف افتاب گردونه اگه تو سایتهای خبری دیگه مثل بولتن یا صراط رفته باشی میبینی که من با هردو تاش کامنت گذاشتم !!!!!!!!!!!!!!
سربازلشکری که مطهری لشکر عمر سعد خواند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
تا کی باید نظرات بی جای علی فریمانب را که برای مردم سودی ندارد گوش داد
موسسه حیات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۳۲
۱۴
آقا وحید به شدت محکم و صریح و البته محترمانه بود.
ایشالا آقای مطهری را مردم سرجایش خواهند نشاند.
شک ندارم
پاسخ
امیرحسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
انشالله
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
سرجایشان کرسی مجلس است که انشاالله بر آن می نشینند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
دانشجو گل گفتی
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
فعلا که کرسی مجلس بر ایشان سوار است.
دوست محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
در ادامه محسن جان باید بگم که:
مثل اینکه سنگینی به اقای مطهری فشار اورده که این جوری رفتار میکنه.
لشکر که مطهری لشکر عمر سعد خواند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
به ایشون مطهری نگید به قول خودمون تو زمون فتنه علی فریمانی
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
چه فریمانی بگید چه مطهری برای ما مطهری زمان است و یادآور آن شهید شجاع.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
دانشجوی عزیز برای شما که تفاوت ها رو درک نمی کنی ، نظر دادن اشتباه محضه.البته آزادی نظر بدی، من واسه خفت نکشیدن خودت می گم نظر نده. آن شهید کجا و این بنده خدا (دکتر مطهری ) کجا..... ببین، بشنو، تفکر کن ، بفهم ، حرفتو مزه مزه کن بعد نظر بده.
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
جناب ناشناس یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به همسایه. خودت هم ببین، بشنو، تفکر کن ، بفهم ، حرفتو مزه مزه کن بعد نظر بده. من تعجب می کنم چه چیز در شهید مطهری بود که در ایشان نیست. شما سرتو از تو برف دربیار و اسیر تعصباتت نباش اونموقع حرف منو درک می کنی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۱
حیف اسم دانشجو که رو خودت گذاشتی، آبروی ما دانشجوها رو هم بردی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۹
۲۶
به نام خدا
جناب آقای یامین پور
نکاتی را مطرح کردید که با توجه به همین نکات پاسخ هایی برایتان می نویسم.

1-گفته اید:(همگان را به حذف ایشان –به عنوان یک عنصر تندرو و غیر قابل تعامل- از لیست منتخبشان توصیه کرده ام.) تندروی از منظر که؟ از منظر ما آقایان کوچک زاده، رسایی و روانبخش تندرو هستند. از نظر شما هم ایشان. حال باید که را حذف کرد؟ اگر تندروی، پیش بینی دولت انحرافی بود که ایشان درست عمل کرد و من ضرورتی نمی بینم با حذف مطهری.

2- گفته اید:(وقت بااهمیت مجلس شورای اسلامی)، اگر وقت مجلس می خواهد با سوال از رئیس جمهور در رابطه با "قهر با رهبری" باشد بگذار گرفته شود. در ضمن مجلس که هر وقت اخبار نشان می داد به حد تناسب نمی رسید"البته 70 درصد هم اصولگرا! داشت"

3- گفته اید:(نویسنده خود شاهد چند مورد مکابره ی لفظی شدید و مجادلات عصبی ایشان حتی با برخی نمایندگان روحانی مجلس بوده است.)
خیلی بی اخلاقید که این مباحث را مطرح می کنید، در مجلس نبات پخش نمی کنند بلکه همه باید از حقی که فکر می کنند دفاع نمایند. اگر به این باشد من هم شاهد بی اخلاقی گری آقای رسایی بودم.

4- در رابطه با صدا و سیما گفته اید:(ماه ها کار کارشناسی کمیسیون فرهنگی و مرکز پژوهشهای مجلس دراین زمینه از آنجمله است.) پس به خاطر همین شما را اخراج کردند که دیگر ... را نبینیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
فقط یک کلمه به امثال شما باید گفت براتان متاسفم جالب این جاست آقای بامین پور را کاره ای نمی دانید اما خودتان نظر می دهید با این استدلال ها هیچ کس هیچ چیز نگوید تند روی از منظر شما یعنی کنار زدن ساکتین فتنه؟این عمار آقا مثل هل من ناصر نبود که هر کس جواب نداد جهنمی شد
یازده روز خانه نشینی درست است خود آقا گفتند چند روز بعد هم گفتند قضیه ای که اهمیت چندانی نداشت یعنی اتحاد مهم تر گفتند تمامش کنید از آقا بیشتر می دانید
در مجلس نبات پخش نمی کنند منتها ظاهرا فقط آقای مطهری و امثال او اگر آقای روان بخش رسایی کوچک زاده هرکدام این طور صحت می کردند که از مریخ آویزانش می کردند بیچاره رئیس جمهور نصف جناب دکتر بی اخلاقی به قول شما نکرد و کوچک زاده را کوچکف نخواند چه تبلیغاتی علیه ایشان شد که در مجلس نبات پخش نمی کنند
جو ظاهرا جو سرکوب است و الا جواب های بهتری بود برادر درج کن لطفا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
کاملا موافقم بابا اون یه چی گفت ... تو ببخشش
hag9690
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۰۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
من هم برای پاسخهای شما دوست ناشناس پاسخهایی دارم.امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد:
1-یک مومن واقعی و یک انقلابی راستین باید در اصولش محکم و در فروعش منعطف باشه.اگر کمی به تاریخ مجلس هشتم توجه کنی و روند موضع گیریهای این نمایندگانی رو که اسمشون رو بردید و همچنین آقای مطهری رو دنبال کنین میفهمید که چه کسی در خط انقلاب و رهبری است و چه کسی خواسته یانا خواسته در پازل دشمن بازی میکنه!

2-خود ما اصولگرایان نیز به مجلس هشتم انتقاد داریم که با توجه به نتایج انتخابات اخییر به نظر می آید تفکر مردم نیز همینگونه است. و مثل اصلاح طلبان نیستیم که بعضی هنوز هم از مجلس ششم دفاع میکنند.در ضمن نتیجه سوال از رییس جمهور چه بود که به نظر شما با ارزشتر از وقت خانه ملت است؟آیا راههای بهتری نبود؟

3-با توجه به استدلال شما باید هر نماینده ای که زور بیشتری و یا هیکل بزرگتری داشت موفق تر شود!مجلس عصاره ملت است و نمایندگان منتخبین ملت و خانه ملت جای بحث و گفت وگوست نه جای فحاشی و توهین !

4-نتیجه گیریتون از متن جای هیچ پاسخی رو نمیگذاره!در ضمن بهتر یک مقاسه بین آمار بینندگان و رضایت آنان از سری جدید و قدیم دیروز امروز فردا بکنید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
مجلس هشتم رو آقا فرمودن که کارایی خوبی داشته یا این که دارن رحمت می کشن یک همچو چیزی و الا خود اصول گرا ها بعضا چشم این مجلس بعضا مثلا اصول گرا رو ندارن
این هم دقت شود که مجلس هشتم اگر هفتاد درصد به اسم اصول گرا بود مجلس هشتم تا حالا هشتاد در صد اصول گرا هست
ناشناسی که اولین مطلب را نوشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
به نام خدا
پاسخ به دوستان 598

جناب ناشناس عجب حرفی زدی" آقای بامین پور را کاره ای نمی دانید اما خودتان نظر می دهی" اینجا را برای همین گذاشته اند که نظر بدهیم.آقای یامین پور بیانیه صادر کرده اند نه نظر داده اند. من بیشتر از این ناراحتم که چرا آقای یامین پور وقتی با مطهری در تلویزیون سخن می گفت نقش یک شخصی را بازی می کرد که ظاهرا خندان و علاقه مند به سخنان ایشان است و حال با چهره ای نفاق گونه این مطالب را نوشته است.

آورده اید"تند روی از منظر شما یعنی کنار زدن ساکتین فتنه؟" نه. تندروی از منظر من یعنی شعله ورتر کردن آتش فتنه و خود را بی گناه جلوه دادن در قضایای فتنه 88.

گفته اید آقا گفته است "قضیه ای که اهمیت چندانی نداشت یعنی اتحاد مهم تر گفتند تمامش کنید از آقا بیشتر می دانید" اولا آقا مصلحت را می بیند و امثال ماها باید آرمانی فکر کنیم پس اگر اینطور است امثال مشایی حرف حقی می زنند چون آقا گفته است این موضوع فرع بر اصل است.

دوست دیگری گفته است "آقای مطهری رو دنبال کنین میفهمید که چه کسی در خط انقلاب و رهبری است و چه کسی خواسته یانا خواسته در پازل دشمن بازی میکنه!" خط امام و رهبری خط حق گرایی است. اگر دشمن از چانه زنی مجلس و دولت خوشحال می شود به درک. ما نباید همینطور بشینیم و نگاه کنیم که دشمن چه می کند. ما باید کاری که درست است انجام دهیم. این حرفها هم برای مسئولانی است که می خواهند از کارهایی که کرده اند فرار کنند.

گفته اید"نتیجه سوال از رییس جمهور چه بود که به نظر شما با ارزشتر از وقت خانه ملت است؟آیا راههای بهتری نبود" نتیجه اش این بود که رئیس جمهور فکر نکند هرکاری دوست داشت می تواند انجام دهد. مردمی که در 9 دی پشت رهبری را خالی نکردند مطمئن باشد که بین او و رهبری حتما رهبری را انتخاب خواهند کرد.و این را از طریق نمایندگان خود از او طلب می کنند. اما همین افرادی که می گویید ساکتین فتنه را مشخص کردند در آن روز چرا ساکت بودند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گفته اید:"خانه ملت جای بحث و گفت وگوست نه جای فحاشی و توهین" چرا تهمت می زنید؟ می دانید خدا به تهمت زننده چه لقبی داده است؟

گفته اید"در ضمن بهتر یک مقاسه بین آمار بینندگان و رضایت آنان از سری جدید و قدیم دیروز امروز فردا بکنید! " عجب حرفی زدی فکر می کنی به خاطر یامین پور بود؟ نه خیر برادر. به خاطر عوض شدن سیاست صدا و سیما در دعوت کردن افراد با سلایق متفاوت بود که الان اثری از آن نمی بینیم.

دوست دیگری گفته است "این هم دقت شود که مجلس هشتم اگر هفتاد درصد به اسم اصول گرا بود مجلس هشتم تا حالا هشتاد در صد اصول گرا هست" حق با شماست برادر.
نا شناس اول در ردیف پاسخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
ناشناس اول در ردیف پاسخ ها
عزیزم اگر یامین پور کاره اینیست خون من و شما هم رنگین تر نیست و اگر هست شما هم نظر بده نظرات مخالفان آقای یامین پور رو خوندید درسته اگر آقای یامین پور نباید نظر بده پس چرا بقیه نظر می دن این رو شما پاسخ بدید نه من از طرفی اگر این رو می گید بیانیه نظر خودتون هم زیر سواله خبر تحلیلی همین هست بیانیه چیز دیگه ایه بگید کجا به بیانیه شبیهه
از طرفی این مطلب شما نفاق رو نسبت دادید جوابش با خداست اما می بینید که روی یک سایت هست و آزاد همه می خونن خود آقای مطهری هم می تونه بخونه
از این که جانب انصاف رو رعایت می کنید ممنونم اگر سوء برداشت شد شما ببخشید این حرف رو بتا توجه به تخریب ها گفتم اما توی قسمت دوم هم توضیح بدید این تعریف جدا ربطی به تند روی نداره ولی باید گفته شه کیا و اثبات شه
در مورد موضوع دوم ارتباطی نیست که اگر نادیده بگیریم سندی به درستی مشایی باشه این
اول ارتباط به رئیس جمهور داره و شخص رئیس جمهور مطرحه چرا که آقا نامه مستقیم نوشتن که نفرمودن نماینده اول یا معاون اول نباشه بلکه فرمودن معاون شما نباشه و این رد مشاییه
اگر آقا به مصلحت فرمودن ما هم باید به مصلحت همون رو بگیم حکم حکم ولییه نظرات باید خصوصی باشه نه این که توی مجلس بعد از یک سال و خورده ای فریاد راه بیندازن
مورد بعدی دوستمون درست گفتن از اون منظر که مطهری خواسته یا ناخواسته تو پازل دشمن بازی می کنه چرا برادر مهمه اگر این ها رو در نظر نگیریم و همون چیزی باشه که دشمن می خواد و فعلا به مصلحت نباشه به نفع دشمن تموم می شه و این یعنی به ضرر نظام
نتیجه سوال از رئیس جمهور جز تفرقه دیگه چیز مهمی بود عجبا مثل این که خاتمی و هاشمی هر کاری خواستن نکردن اتوبان هشت بانده جلوی آمریکا می خواستن باز کنن حالا فقط رئیس جمهور باید به این متهم شه
برادر من تعجبم چه طور دم از نه دی و ولایت می زنی اما کسی که نظراتش برای حل فتنه روی جرس رفت رو حمایت می کنی کسی که فتنه رو همون جریانی که آقا فرمودن اقدامی برای بر اندازی نظام کشمکش بین رئیس جمهور و موسوی خوندن
چه کسانی سکوت کردند و بعد ساکتین فتنه را مشخص کردن جبهه پایداری یکی از این افراد رو هرچند هم که نام خوب و رای خوبی هم پیش گویی می شد براشون توی لیست نگذاشت چه برسه به این که توی شورای مرکزی باشن
اگر کوچک زاده را به بی احترامی کوچکف گفتن و دانشجو ها رو به همین عنوان اراذل و اوباش و ساندیس خور نسبت دادن فحاشی و توهین نیست پس فحاشی و توهین چی هست؟هست دیگه برادر مشخصه که
آقای یامین پور هم یک نفر از اعضای این برنامه بود و بدون شک ربط مستقیم داشت دیگه نمی شه گفت دقیقا به خاطر کی بود اما ربط مستقیم داشت آخرین نظر رو خودم گذاشتم

اگر این طور حق گرایی نبود می خواستم بنویسم راست گفتی یه چیزی گفت ول کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
چیز دیگه این که اصلا لبخند آقای پامین پور رو توجیه نمی کنم نمی دونم اون رو از خودشون بپرسید اما ایشون کلا خوش رو هستن
ناشناسی که مطلب اول را نوشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
ناشناس ردیف اول جان
حرف های شما را خواندم و بخش مهمی از آن را منطقی دیدم فقط آن چیزهایی که ابهام دارم را می نویسم. اینجا هم جای بحث است و کسی را نمی خواهیم محاکمه کنیم:

1- ابتدا باید عرض کنم هیچ وقت کسی را جمع نبندید. «امثال شماها» یعنی چه؟ من یک نفرم و نظر داده ام. «اینکه ایشان را کاره ای نمی دانید و خود نظر می دهید» هم معنی ندارد؟ چون من در بحث اولم اصلا چنین حرفی نزدم اما شما چون با نگاه اینکه منتقدین همه یه جور فکر می کنند همه را به یک چوب زدید.(اینکه گفتم ایشان بیانیه داده اند هم حرفی بود که شما سرزبانم انداختید زیرا فرمودید ایشان را کاره ای...وغیره)

2- اینکه فرمودید «نفاق رو نسبت دادید جوابش با خداست» هم عرض می کنم منظورم این نبود که ایشان خدای نکرده منافق است. بلکه این بود که رفتارشان در جلوی تلویزیون و در کنار آقای مطهری متفاوت با اکنون است. والا نفاق تعریف دقیقی دارد که انصافا با ایشان نمی خواند.

3- اثبات کردن یک امر که کاری سهل و آسان نیست.کما اینکه راجع به یک مسئله ای به عنوان مثال فساد اقتصادی کلی شواهد باید جمع شه تا به نتیجه برسه. اما از تندروی منظوری کلی دارم و آن این است که آقایان چرا نمی خواهند قبول کنند که افراد دیگری هم هستند که مثل آنها فکر نمی کنند و همواره فتنه 88 را مثل چماقی بر سر دیگران می کوبند.(به سایت پایداری سر بزنید متوجه می شوید که انگار چیز دیگری جز این بلد نیستند) همچنین بنده معتقد نیستم که تنها افرادی که آنها مد نظر دارند در فتنه 88 مقصرند بلکه کسان زیادی نیز هستند که عملکرد صحیحی در این قضیه نداشتند. همچنین برخی درکشان از جذب حداکثری و دفع حداقلی به واقع درک حداقلی است.

4- در رابطه با سوال از رئیس جمهور،فرموده اید «توی مجلس بعد از یک سال و خورده ای فریاد راه بیندازن» خوب خود نماینده های محافظه کار راضی نمی شدن والا حق مردمه که مطالباتشونو بوسیله نماینده هاشون پیگیری کنن. و نظرم در این باره همونیه که در نظر قبلی عرض کردم.

5- راجع به جبهه پایداری هم بگم که همونطور که از همه خلق الله می خوان تکلیفشونو با فتنه مشخص کنن. ما هم از اونا می خوایم که تکلیفشونو با جریان انحرافی و قهر رئیس جمهور به صورت علنی و ترجیحا در تلویزون بیان کنن. چیز زیادیه؟ در ضمن افرادی که در قضیه قهر با رهبری سکوت کردند اسمشون رو می زاریم ساکتین انحراف. حالا ببینیم خوششون میاد از این امر که خودشون دائم بر تفرقه پایداری می کنن.

6- کی حالا حرف از خاتمی و هاشمی زد که اینجا آوردی؟؟؟؟ مگه من گفتم با اونا موافقم؟!!!!خدایا چرا ما اینگونه ایم؟

7- مهمترین نکته ای که می خوام بگم اینه که آقای یامین پور و افرادی که اینطوری می نویسن باید یاد بگیرن که شخصیت را نقد نکنند «علیه دکتر مطهری». بلکه عملکرد را نقد کنند اما این نگاه حقوقی که ایشان دارد باعث می شود که ترو خشک را با هم بسوزاند. این نگاه را متاسفانه اغلب کسانی که فکر می کنند دلسوز نظام هستند دارند.
«والسلام علی من التبع الهدی»
مدیر پایگاه
سلام
لطفا از نشر نظرات بلند خودداری فرمایید تا ما مجبور به حذف آن نشویم. با تشکر.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
خیلی خوب خدا رو شکر که تا حد زیادی به تفاهم رسیدیم اما برادر بنده نوشتم امثال شما و با شما ها فرق داره اما اول از کامنتتون این طور برداشت شد که مثل بعضی سعی به تخریب آقای یامین پور دارید دونسته از بعضی حمایت اشتباه می کنید
اما لحنتون شبیه بود به بقیه
توی قسمت اول متن فرمودید بیانیه صادر کرده اید
در مورد نفاق می دانم چه می گویید
اثبات کردن ساده نیست اما بعضی پیشینه مشخصی دارن مثلا جناب کواکبیان رسما گفته بودند که به چه کسی رای می دن یکی از این ها را منظور بود مشخص کنید
همه مثل هم فکر نمی کنند خب وقتی تفاوت عقیده هست که جای خود دارد اصلا قبول این ها درست نیست اما اچه مسوول حکومتی مملکت شیعه که این عما را نداند چیست حق ولی هست که اجابتش کنند
اما در مورد سایت جبهه پایداری
به سایت جبهه متحد سری بزنید ببینید چه طور رسما تخریب می کنند البته در سایت رسمی شان با احتیاط تر اما وقتی در همایش های رسمی شان تخریب مستقیم می کنند با هاشمی دیدار می کنند سخنکگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا دعوت می کنند اما جبهه پایداری را این طور تخریب می کنند
دوم در سایت جبهه پایداری در مورد فتنه می گویند اما روی سخن با افراد معلوم الحال هست اما همان هم هیچ وقت لحن بد ندئاشتند تخریبی نبود حد اقل من که ندیدم اا هنوز نه دی و آذر 88 یا یادمان نرفته حال اوضاع آرام شده اگر باز میدانی به فرض محال پیدا کنند همان را می خواهند
در مورد موضوع بعد این که چه کسانی مقصر هستند دقیقا نمی دانم اما این مشخص است که کسانی که نامشان در لیست جبهه پایداری بود در فتنه مقصر نبودند
ببینید جذب حد اکثری در عموم و توده مردم نه این که به عنوان جذب حد اکثری در مجلس را به روی ساکتین باز کنیم
در مورد موضوع بعد چند جا اتفاق افتاده که خواست مردم هم بوده اما حضرت آقا به صلاح مردم نمی دانستند و جلو گیری کردند مثلا در مورد مسجد ضرار به در دوران فتنه که مردم شیراز رفتند و مسجد را گرفتند اما حضرت آقا فرمود که مسجد را پس دهید اما فکر عرض اندام دیگر نمی کنند
درست نمایندگان باید مطالبات مردم را انجام بدهند اما
آیا واقعا مطالبه مردم بود
بماند بود یا نه اما اگر هم بود بر خلاف فرمایش آقا به صلاح خود مردم نبود و نباید این سوال پرسیده می شد
در مورد جریان انحرافی
آقا تهرانی همون کسی هست که رابط بین آقا و رئیس جمهور بود آقای روان بخش به گفته خودشون از اولین کسانی بودن که علیه جریان انحرافی موضع گرفتن لنکرانی که از دولت بیرون کشید برادر این ها سکوت نیست
اما مقایسه با فتنه خیلی اشتباه هست سکوت که نکردن آقا هم فرمودن تمامش کنید اما فتنه این طور بود تفاوت خیلی زیاده roohollah24@mailfa.com
598 عصبانی شده به این آدرس ایمیل بزنید برادر این رو لطفا درج کن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
اگر ایمیل مشکل است fadaeeyaneslam.mihanblog.com
گفتم شاید 598 نظر را درج نکرده باشد یا ایمیل مشکل باشد و ایمیل نزدید یا علی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۱
در مورد شما و شما ها بی احترامی نشده باشد منظور بدی نداشتم ما ارادت داریم یا علی مدد
بنده عاصی خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۹
۲۳
آقای یامین پور! هنوز گرونی روی شما فشار نیاورده !!!!
پاسخ
افهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
مثلا گرونی میخواد ایت ادم حاشیه ای که اصلا به فکر مردم نیست و فقط بلده این و اونو فحش بده و سوال بی جا که نه خیر مرذم توشه ته خیر مجلس درست کنه
اقایی که با انحصار و میراثی کردن اثار پدرش پولش از پرو بالا میره
دانشجو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۸
۱۲
چرا بعضي ها بجاي نقد درست و منطقي به آقاي يامين پور بد و بيراه مي گويند؟!!!
اين مطلب كاملا مودبانه و مستدل است.
ظاهرا طرفداراي آقاي مطهري خيلي عصبي هستند!
پاسخ
دانشجوی دیگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
شما عصبی تر به نظر می آیید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
عصبی که چه عرض کنم جلز و ولز اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
خب جواب ندارند
چی بگن؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
این ها خودش هجو بود باز هم که سه تایی گفتن دلیل
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۷
۱۴
زنده باد یامین پور.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
زنده باد علی مطهری.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
نمیدونم این اقا سر پیازه یا ته پیاز داره به مردم میگه به دکترمطهری رایندید
صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۳
۸
همیشه همینطور بوده که مدعیان آزادی بیان بیشترین هوچی گری و فحاشی ها راداشته اند و قیافه حق به جانب می گرفتند. اگر کسی به یادداشت ایشان نقدی دارد مستدل بگوید.
پاسخ
محمد باقر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۷
۵
با قبول حرفهای اقای یامین پور .باید افرادی مثل اقای مطهری هم داشته باشیم تا سیاهی از سپیدی قابل تشخیص باشد.
پاسخ
میثم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۲۱
۸
سلام آقای یامین پور
امیدوارم همیشه انقلابی بمانی و هیچ وقت اهل مسامحه نشی!
پاسخ
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱۴
وجود شخصی (به گفته شما نه چندان شخیص)مثل آقای مطهری رو به آقایون مثلا اصولگرایی که بله قربان گو هستند ترجیح می دم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۳
۲
این هجو کردن ها نشانه نداشتن دلیل است اخر از چه چیز می خواهند دفاع کنند مطهری همان کسی است که جرس نظراتش را پخش کرد برای این ها اگر جوابی داشتید می گفتید همین که ننوشتید یعنی ندارید حالا هجو کن
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۴
۱۴
درود بر مطهری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
مطهری نه فریمانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
درود بر مطهری فرزند شهید بزرگوار مرتضی مطهری. به راستی خون آن عزیز در رگ های فرزند عزیزش جاری است.
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱
۱۱
۲
بهتر است کسانی که ایراد میگیرند دلایل منطقی مطرح کنند.
یک مثل هست که میگه کدخدا رو ببین ده رو بچاپ،بعضی از طرفداران آقای مطهری هم مثل خودش بی منطق،عصبانی و لجوج هستند.
و احساس میکنم انگار رسم شده هرکی میخواد حرف حق بزنه هوش کنند و بدانید این رسم یزیدیان ایت نه حسینی ها...
پاسخ
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
غوغا کردی احسنت
art
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
وحید جان نه که بعضی ها که مثلاً اصول گرا هستند لجوج نیستند و متفکرانه و با هزاران ساعت-نفر کار کارشناسی کار مملکت رو به این جا نذاشتن برسه .همه چی بر اساس منطق و استدلال دیکتاتوری هست.کامنتی میذارم که خوب تو و سایر دوستان بدون تعصب فکر کنید و برداشت حقیقی من رو از این دست متون انتقادی که فرقی نداره از طرف کی باشه دریافت کن.ممنونم.
بلاهت پیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۱۲
۴
نقد منصفانه ای بود
علی مطهری یه انسانی است که ما را یاد دون کیشون میاندازد
به خیال خود یگانه مرد قانون و مردمی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
از اسمت معلومه دون کیشوت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
مثبت دادم اما به نظر من نقد خوب و به جایی
ز-ا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۹
۷
آقای مطهری هر چه دارد فقط از نام پدر دارد ولی برای بزرگ کردن و مطرح کردن خود با بزرگان در می افتد تا رسانه ای شود و برای خود شهرتی جمع و جور کند و جای پدر گیرد ولی هیهات، عمراً
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
دیگران پدری مثل مطهری ندارند و برای بزرگ کردن خود چه ها که نمی کنند نمونه اش یامین پور
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۹
۹
کسی نیست از اقای مطهری بپرسد خودت برای این مردم چکار کردی به نظر میرسد این اقا دلسوز مردم نیست بلکه دنبال اهداف سیاسی خود وفتنه گران سال 88است
پاسخ
شفیعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۹
۸
طلب شفای عاجل برای ایشان واقای توکلی وپسرخاله سه ضلع مثلث ایراد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
مثبت دادم اما بگید هدایت وگرنه لعنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
و همچنین شما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
با شما نبودم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
بگو اصلا هرچی دوست داری بگو عزیزم با عذرخواهی فقط با دلیل باشه
بصير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۳
۷
متاسفم از اينكه در يك كشور اسلامي براي كسب شهرت و رياست و قدرت دست به چه كارهايي كه نمي زنيم
روسيه و تركيه دو كشور كمونيست راببينيد كه چگونه فارغ از تهمت و افترا چگونه فقط با شايستگي و كارآمدي فقط بدنبال منافع مردم اند
2- متاسفم از اينكه شما در يك سايت خبري نظرات شخصي خود را بيان ميكنيد و چگونه به خود اجازه ميدهيد كه مردم را به راي ندادن به علي شريعتي يكي از بهترين نماينده هاي مجلس ترغيب ميكنيد.
عزيزم اگه ميخواهي شهرت بدست بياوري دغدغه مردم را داشته باش وبا اين حرفهايي كه اكثرا دروغ و ناشي از تفسير غلط و ربط دادن موضوعهايي كه اصلا به هم ربط ندارند سعي در بدست آوردن شهرت و شايد كار نكن
خدا همه ما را هدايت كند
هداك الله بقول ثابت ( آمين)
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۴:۳۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
جناب بصیر!!
علی شریعتی؟
این دیگه از کجا آمد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اولا ترکیه کمونیست

یامین پور هم کسی نیست مه دنبال شهرت باشه
تهمت نزن و از خدا بترس
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
اشکال نداره برادر ها منظورشون مشخصه اما زنده باد یامین پور
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
علی شریعتی ؟؟؟؟؟؟!!!!!! کی هستن ایشون ؟!!

ترکیه کمونیسته ؟!!!!! روسیه کمونیسته ؟!! یادت رفته شوروی ترکید ؟ یادت رفته کمونیسم رخت از روسیه بربست ؟ روسیه الان نظام لیبرال داره. عجب آدمایی پیدا می شن.
ترکیه نظام لائیک داره. نه کمونیست.
آقایی زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۱
۵
۳
احسنت حرف دل ما بود از زبان شما
پاسخ
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۴
انگاری دعوا سر لحاف ..... ست
پاسخ
ض.ب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۷
۲
آفرین به آقای یامین پور که حرف دل ما را زد واقعا حرف ها آقای مطهری در شان کسی که عنوان پسر شهید مطهری رو دارد نیست به خصوص حرف های اخیر ایشون در مورد اینکه لزومی ندارد نماینده ی مجلس به دستورات ولی فقیه عمل کند حرف های آقای مطهری نا امید کننده است
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۱۰
مجلس به مردانی همچون علی مطهری نیاز دارند آقای یامین پور به فکر آخرت هم باش که باید پاسخگو باشی
پاسخ
art
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۷
۴
بزرگ فرزانه و روشنفکر اجتماعی و سیاسی و دینی(به عقیده من)دکتر علی شریعتی(ره) بیان میدارد:
"من در سرزمینی زندگی می کنم که ارزش انسان را با منفعت خود می سنجند".امیدوارم منافع دینی و ملی بر نوع فردی ارجحیت داشته باشد.
پاسخ
سیّد
NORWAY
۱۴:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
همین؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
حواسم نبود
می خواستم منفی بدم
محسن.ر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
با چی مخالفین که منفی میدین با دکتر شریعتی یا این جمله زیبا و درست.
اگه با تطبیق مصداقی مشکل دارین که من هم دارم ولی بازم منفی دادن به این جمله زیبا بی انصافیه.
سها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۳
۵
مطهری فرزند استاد شهید بزرگوار و تربیت یافته مکتب اوست .
پاسخ
ا.گ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
مطمئنا ایشان فرزند شهید مطهری هستن ولی از قدیم گفتن گیرم پدرت بود فاضل از به پدر تو را چه حاصل! حالا اگه پسر استاد شهید نبود و از این حرفها میزد باز هم حمایت میکردین ؟؟؟؟ لطفا از استاد شهید مایه نذارین چون خود علی مطهری به اندازه کافی از نام و نشان پدرشون سوء استفاده کردن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
زرشک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۶
۴
کسی مثل مطهری که تمام قد وای میایسته و از کسی مثل هاشمی دفاع میکنه باید بر حذر بود.
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۱
۶
۴
دست نویسنده دردنکند .آقای مطهری اگر چند تاازکتابهای پدرش راخوانده بود حداقل سعی میکرد به نظامی که باسختی مجاهدت ونثارخونها زیادبه بارنشسته کمتر آسیب بزنه .البته شاید هم فراموش کرده باامتیاز فرزند شهید مطهری بودن به اینجا رسیده وگرنه شخصا شخص مهمی نبوده واین جایگاه را ازتلاش وکوشش خودش نداره و............
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۳
۰
برنامه دیروز امروز فردایتان و مناظره!!!! هایتان جالب بود.مثل مناظره!!! آقای حسینیان و بروجردی!!! دعوت از کارشناسان سیاسی مثل آقای حدادیان!!!و بیان خاطرات و تحلیل انقلاب توسط آقای پناهیان!!!و حضور مهمان همیشگیتان آقای رسایی...
امیدوارم به این نتیجه برسید که آزادی و حق اظهارنظر از ارکان بقای انقلاب است.
پاسخ
مخاطب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱
خودتان می دونید که سیاسی ترین و آزاداندیشانه ترین مناظره های تاریخ تلویزیون رو همین آقای یامین پور راه اندازی کرد...
کاش انصاف داشتید و اعتراف می کردید که دکتر یامین پور اثبات کرده که به تضارب آرائ اعتقاد دارند.
يكي از همين دانشجوها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۲
آقاي يامين پور

شما بفرماييد تو دانشگاه امام صادق ( ع ) درستون رو بديد . . .
پاسخ
اردکانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۶
۲
ایکاش اقای مطهری بفهمند درد واقعی مردم رابه خدا درد مردم مرتب سوال واستیضاح ووقت مجلس راگرفتن نیست
پاسخ
شهرستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱
۲
۲
مردم تهران باید مراقب باشند ونمایندگانی که همیشه به جای بحث اقتصادی در حال ایجاد تنش در مجلس وکشور واذهان عمومی هستند را انتخاب نکنند
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۱
۱
۰
از کی تا حالا آقا وحید انسان شناس بزرگی شدند و نیت های مخفی آقای مطهری رو انقدر دقیق شناسایی میکنند و در ملا عام قرار میدهند.
آقا اخلاقها رو رعایت کنید و به این و آن تهمت نزنید شایسته تر از اینست که کار سیاسی بکنید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها