کد خبر: ۴۷۵۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال بسیار امیدوار بود که از مجتبی جباری در دیدار برابر الجزیره استفاده کند اما این بازیکن به وی ضد حال زد و نرسید!

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که طی چند روز اخیر با حضور آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری در تمرین تیم استقلال احتمال حضور این دو بازیکن در ترکیب آبی‌پوشان در بازی با تیم فوتبال الجزیره قوت گرفته بود اما با وجود تلاش زیاد کادر پزشکی تیم استقلال جباری نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کرده و همچنان باید کار فیزیوتراپی و سایر مراحل درمانی را ادامه پیدا دهد. مصدومیت جباری از ناحیه مینیسک داخلی پای چپ است.

این در حالی است که با وجود حضور آندرانیک تیموریان در تمرینات تیم استقلال، کادر پزشکی این تیم اعتقاد دارد که وی همچنان نباید در شرایط تحت فشار بازی قرار گیرد اما تصمیم گیری در خصوص استفاده از این بازیکن در بازی با الجزیره برعهده کادر فنی تیم گذاشته شده است. تیموریان از ناحیه انگشت وسط پای راست دچار شکستگی شده بود.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الجزیره امارات در چارچوب هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 19 فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها