کد خبر: ۴۷۵۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی موافق استیضاح وزیر تعاون،کار و رفاه نیستم.

حجت‌الاسلام حمید رسایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های مهم و تاثیرگذار در مناسبت‌های مردمی است، اظهار داشت:‌ این سازمان از اهمیت ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

وی با اشاره به انتصاب سعید مرتضوی به عنوان مدیر عامل جدید صندوق تأمین اجتماعی تصریح کرد: بنده موافق این انتصاب نیستم چرا که تمامی سوابق کاری وی در بخش قضایی بوده است و حتی حضور مرتضوی در بخش مبارزه با قاچاق کالا نیز از یک منظره قضایی بوده است.

حجت لاسلام رسایی ادامه داد:‌ قرار گرفتن مرتضوی در یک جایگاه جدید اگر چه یک پست مدیریتی است اما فاصله زیادی با موضوعات قضایی دارد و در واقع پذیرش وی در این جایگاه برای افکار عمومی قابل پذیرش نیست و قطعا نمایندگان مجلس به این انتصاب اعتراض خواهند کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود:‌ به نظرم بهتر بود شخص رئیس جمهور تصمیم دیگری را برای صندوق تامین اجتماعی می‌گرفتند و در واقع هزینه کمتری در این بخش صرف می‌شد.

حجت الاسلام رسایی تصریح کرد: به نظر می‌رسد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به انتصاب جدید مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی رضایت خاطر ندارد.

وی  با اشاره به استیضاح شبانه وزیر کار و امور اجتماعی توسط عده‌ای از نمایندگان تاکید کرد:‌ ارسال شبانه نامه استیضاح وزیر مرسوم و قانونی نیست و استیضاح وزیر همانند سوال از رئیس جمهور در این شرایط به صلاح جامعه نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استیضاح وزیر و حتی برکناری وی به این معنا نیست که مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی تغییر می‌کند چرا که با برکناری وزیر ، شخص دیگری به عنوان وزیر معرفی خواهد شد و مرتضوی به کار خود ادامه خواهد داد.‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
دوست دارم رسایی مثل همیشه منطقی.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها