کد خبر: ۴۷۳۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۱ فروردين ۱۳۹۱
جريان تغيير سرمربي تيم استقلال در اين تيم به يك سوژه بزرگ تبديل شده است، و اين در حالي است كه بازيكنان اين تيم در انتظار اين تغيير و تحولات در تيم هستند.
باشگاه خبرنگاران: در حاليكه برخي بازيكنان اين تيم با سرمربي فعلي استقلال رابطه بسيار حسنه اي ندارند، اما اين مسئله عامل اين نيست كه بازيكنان منتظر، تغيير و تحولات و همچنين بازگشت مربي سابق تيم استقلال باشند زيرا ايجاد تغيير و تحولات همواره با مشكلاتي روبروست كه ممكن است،‌ بازيكنان را با شرايط خاصي روبرو سازد.

گفتني است: در اين رابطه و پس از شنيدن اخباري مبني بر قطعي شدن ايجاد تغييرات در تيم استقلال، چند بازيكن قديمي آبي ها خواستار حضور در باشگاه استقلال، شدند تا با مسئولان اين تيم ديدار كرده و در خصوص شرايط اين تيم و ايجاد تغيير و تحولات، بامسئولان باشگاه گفتگو كرده و شرايط را مورد بررسي قرار دادند.

چند بازيكن تيم استقلال خواستار حضور در اين تيم شنيد، اگر شرايط بازگشت سرمربي سابق آبي ها به اين تيم فراهم شود. اين تعداد بازيكنان با حضور در باشگاه و جلسه با مسئولان، در خصوص شرايط تيم در فصل آينده با مسئولان گفتگو كرده تا از شرايط تيم براي فصل بعد و حضور سرمربي جديد كاملاً مطلع شوند، اتفاقي كه ممكن است با تمايل زياد علي فتح اله زاده رخ دهد.

شايان ذكر است: بازيكنان استقلال اعلام كرد: در صورتي كه شرايط براي حضور سرمربي سابق در تيم فراهم شود، و قرار بر اين باشد كه مديريت استقلال وضتيت را طور ديگري پيش ببرد، چند بازيكن تيم تمايل زيادي به ماندن ندارند و اين مسئله را اعلام كردند.

نكته قابل توجه، اين است كه بازيكناني كه خواستار عدم ايجاد اين تحولات شدند، بازيكنان قديمي تيم استقلال هستند كه قطعاً حضورشان در تيم استقلال به نفع اين تيم است.

بازيكنان مورد نظر معتقدند كه نمي توانند با برخي مربيان در تيم استقلال كار كنند و ترجيح مي دهند در صورتي كه شرايط فعلي تغيير كند، تغيير تيم داده و جمع آبي ها را ترك كنند.

آنها صراحتاً اعلام كردند كه به منظور دوري از حواشي بسيار، ترجيح مي دهند پس از حضور امير قلعه نوعي در اين تيم، استقلال را ترك كنند. آنها اعلام كردند،‌ اگر قلعه نوعي بيايد، ما نيستيم، اين در حالي است كه فتح اله زاده به عنوان مدير عامل تيم هنوز در خصوص شرايط فصل آينده تصميم گيري نكرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها