کد خبر: ۴۷۱۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
مهر: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش در نقاط کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود. همچنین بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان گزارش شده است.

وی گفت: سامانه بارشی دیگری از نیمه غربی ايران از عصر پنجشنبه وارد کشور می شود. 

عبدالرضا امیدوارشهری با اشاره به آخرین وضعیت نقشه های پیش بینی، اظهار داشت: از امروز برای مناطق جنوب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و مرکز و شمالشرق کشور بارش باران و رگبار را پیش بینی می‌کنیم. این در حالی است که به تدریج از عصر امروز بارش در مناطق شرقی کشور نیز آغاز می شود.

وی افزود: بارش در نقاط کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود. همچنین بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان گزارش شده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با اعلام اینکه از عصر فردا سامانه بارشی دیگری از غرب وارد کشور می‌شود گفت: این سامانه تا اواسط جمعه نیمه غربی ايران را در برگرفته و از عصر جمعه به شرق و شمالشرق کشور کشیده می شود.

امیدوارشهري هوای تهران را نیمه ابری تا تمام ابری پیش بینی کرد و افزود: پایتخت امروز شاهد رگبار و رعد و برق در ساعات مختلف خواهد بود و از عصر امروز از میزان ابرها کاسته می شود. هوای تهران در گرمترین ساعت به 17 درجه سانتیگراد رسیده و در سردترین ساعت به 9 درجه بالای صفر می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها