کد خبر: ۴۷۰۱۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۸     ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
مسؤول یادمان عملیات والفجر 8 اروندکنار از حضور نخستین راوی زن در مناطق عملیاتی جنوب خوزستان در اروندکنار خبر داد.

به گزارش رسا در اهواز، مرتضی شیروی، مسؤول یادمان عملیات والفجر 8 اروندکنار، از حضور نخستین راوی زن در مناطق عملیاتی جنوب خوزستان در اروندکنار خبر داد و گفت: این خواهر متعهد نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را برای خواهران بازدیدکننده بیان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار یک راوی زن، مجاهدت‌ها و تلاش‌های زنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی را برای راهیان نور در این منطقه روایت خواهد کرد.

وی افزود: در سال جاری برای آشنایی هرچه بهتر راهیان نور و استفاده از ظرفیت حضور آنها برای بازشناسایی وقایع جنگ تحمیلی، 15 راوی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در منطقه عملیاتی والفجر، چگونگی طراحی و اجرای عملیات والفجر8 را برای حاضران روایت می‌کنند.

تقدیم فانسقه شهید به سید حسن نصرالله

سردار باقرزاده رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با حضور در جمع کاروان راهیان نور جوانان حزب الله لبنان در منطقه طلاییه، با تشریح حوادث دوران دفاع مقدس و بیان حماسه های رزمندگان اسلام، فانسقه یکی از شهیدان عملیات بزرگ بیت المقدس را که از زمان جنگ تحمیلی تاکنون نزد وی باقی مانده بود به رهبر حزب الله لبنان حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله اهدا کرد.

براساس این گزارش این فانسقه که در آن آثار ترکش های برجای مانده بر جسم شهید همچنان باقی است، پس از ۲۹ سال به جوانان لبنان تحویل گردید تا تقدیم سید حسن نصرالله شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها