کد خبر: ۴۶۸۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان هواشناسي كشور؛ بنابر آخرين داده هاي هواشناسي به سبب عبور موجي از سطوح مياني جو از نيمه جنوبي كشور، بارش پراكنده باران در نواحي جنوبي و جنوب شرق كشور، پيش بيني مي شود.
برپايه اين گزارش؛ اين سامانه از اواخر روز دوشنبه از شرق كشور خارج مي شود.
اين گزارش مي افزايد: از اواخر روز دوشنبه با ورود سامانه بارشي ديگري از شمال غرب كشور، سبب افزايش ابر در اين منطقه مي شود.
اين گزارش حاكي است؛ در روز سه شنبه اين سامانه بارشي سبب بارش باران، كاهش دما و در مناطق سردسير بارش برف در شمال غرب و غرب كشور مي شود.
تحليل داده هاي هواشناسي، حاكي از آن است كه تا پايان روز سه شنبه فعاليت بارشي اين سامانه به جنوب غرب، نيمه غربي خليج فارس، نيمه غربي البرز و سواحل غربي درياي خزر گسترش مي يابد.
اين گزارش مي افزايد: درياي خزر در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه صبح مواج خواهد بود.
لازم به يادآوري است كه در برخي نقاط غرب و جنوب غرب باد و گرد و خاك هم در روز سه شنبه دور از انتظار نيست.
همچنين؛ در روز چهارشنبه از ميزان بارندگي در نوار غربي كاسته مي شود، اما بارندگي پراكنده در بعدالظهر وجود دارد.
برپايه اين گزارش؛ در نواحي مركزي، شرق و شمال شرق كشور نيز بارش هاي پراكنده و در زاگرس مركزي رگبار و رعد و برق پيش بيني مي شود.
همچنين؛ كاهش دما در استانهاي گيلان و مازندران در روز چهارشنبه ادامه مي يابد و همچنين خليج فارس نيز در اين روز مواج خواهد بود.
براساس تحليل داده هاي هواشناسي؛ سامانه بارشي ديگر از اواخر روز پنج شنبه از غرب وارد كشور مي‎شود و در روز جمعه در نيمه غربي كشور فعال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها