کد خبر: ۴۶۸۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۰۷ فروردين ۱۳۹۱
یک منتقد گفت: فیلم با حوادث آن دوران تلاش خیلی گسترده و عظیمی انجام داده است تا با بازسازی صحنه‌ها، حفظ ریتم تند حوادث فیلمی پرکشش و جذاب بسازد و بیننده را تا انتهای با خود همراه کند.

«حسین سلطان‌محمدی» عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی سینمایی فارس در مورد فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی، اظهار داشت: این فیلم یک واکنش تقریباً به موقع نسبت به حوادث انتخابات سال ۸۸ است که با نگاهی مسلحانه به آن مقطع و وقایع نگریسته و این محور موضوعی را دنبال می‌کند که آنچه رخ داد منشاء خارجی داشت و سرویس‌های جاسوسی کشورهای بیگانه به همراه عناصر ضد انفلاب داخلی قصد ماهی گرفتن از آب گل آلود را داشتند که خوشبختانه نیت آنها برآورده نشد.

وی در ادامه افزود: فیلم با حوادث آن دوران تلاش خیلی گسترده و عظیمی انجام داده است تا با بازسازی صحنه‌ها، حفظ ریتم تند حوادث فیلمی پرکشش و جذاب بسازد و بیننده را تا انتهای با خود همراه کند. 

این منتقد در ادامه به فارس، گفت: فیلم اگر چه ابهاماتی در برخی شخصیت‌های داستان مواجه است اما وجود صحنه‌های پرکشش، جذاب و کم نقص این نقیصه کوچک را هم جبران می‌کند. 

«حسین سلطان‌محمدی» در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: به هر حال ترویج یک نگاه عام و بدون جانبداری نسبت به مردم علاقه‌مند به هر دو گرایش حاضر در انتخابات اقدامی ارزنده است که به افزایش بار ملی جامعه کمک شایانی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها