کد خبر: ۴۶۸۷۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۰۷ فروردين ۱۳۹۱

ايام نوروز فرصت مناسبي براي مسافرت و ديد و بازديد با دوستان قديمي است. با خبر شديم كه آقاي حسن روحاني از عوامل تيم اسبق هسته‌اي كشور به صورت ناگهاني و بدون اطلاع رساني به همكارانش به اروپا رفته است.

به گزارش رجانيوز، با توجه به نقش آقاي روحاني در مذاكرات خفت بار سعدآباد و در پي برخورد با تعدادي از افراد تيم مذاكره كننده وقت از جمله حسين موسويان و به‌دنبال آن، خروج وي از كشور، سفر ناگهاني فوق به اروپا و هم‌زماني آن با مذاكرات ايران و 1+5 كه قرار است به‌زودي برگزار شود، قابل تأمل است.

گفتني است اخيراً حسن روحاني خاطرات خود در مورد مسائل مربوط به مباحث هسته‌اي را با كمك برخي از افراد مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام آماده كرده و در نظر دارد براي مشتريان خاص ارسال كند.

به گفته افراد موثق، در اين خاطرات، بعضاً از اسناد داراي طبقه بندي مربوط به مذاكرات هسته‌اي، مصاحبه‌ها، مكاتبات و... استفاده شده كه با گذشت حدود هفت سال از پايان فعاليت نامبرده در تيم هسته‌اي، هنوز در اختيار اوست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۲
۱
خجالت بکشید ایشان از سوی مقام معظم رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شده است تا کی می خواهین فتنه خاله زنک بازی در بیاریند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۱
۱
مخفیانه یعنی چی؟ با لنج رفته یا شتر؟ یا چون از شما خداحافظی نکرده؟ باعث تأسفه که وقت ما را با این اخبار بچه‌گانه تلف میکنید
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۲۳:۱۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۱
۲
۱
یه شخصیت سیاسی رده بالا، نماینده رهبر و عضو مجمع تشخیص مصحت را با این خبرهای بی سر و ته نمیشه خراب کرد. خیلی دوست دارم بدونم تو کتاب جدیدش چی نوشته که اینجوری فتنه می‌کنید
پاسخ
کویری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
حالا چرا ناراحت می شین انگار که شما خبر دارید برا تفریح رفته ..خوب اینکه انقدر مرد خوبیه که در تشخیص هم هست یک مصاحبه یک سطری میگفت برا چی میره تا 598 بهانه ای برا این سفر نداشته باشه صبور باش صبور 598 با توهم هستم ها..
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها