کد خبر: ۴۶۶۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به تاجیکستان به منظور شرکت در سومین جشن جهانی نوروز مهمترین برنامه‌های کاری خود در این سفر را تشریح کرد .

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (شنبه) که به منظور شرکت در سومین جشن جهانی نوروز تهران را به مقصد دوشنبه ترک می‌کرد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک مجدد سال نو، به مصوبه قاطع اعضای سازمان ملل متحد در به رسمیت شناختن عید نوروز اشاره کرد و گفت: این سومین سالی است که این جشن در بسیاری از کشورهای حوزه فرهنگ نوروز برگزار می‌شود.

احمدی‌نژاد افزود: ‌در این جشن، کشورهای حوزه فرهنگ نوروز، آداب، رسوم و داشته های فرهنگی خود را به معرض دید عموم قرار می‌دهند که دو سال پیش این جشن در تهران برگزار شد.

افتتاح خانه بزرگ فرهنگ ایرانیان، ‌حضور در اجلاس سه جانبه ایران، افغانستان و تاجیکستان و همچنین اجلاس چهار جانبه ایران، پاکستان،‌ افغانستان و تاجیکستان از مهمترین برنامه‌های کاری رییس‌جمهور در سفر به دوشنبه است.

رییس‌جمهور همچنین قرار است در این سفر دو روزه ضمن شرکت در جشن جهانی نوروز با مقامات ارشد کشورهای حاضر در این مراسم دیدار و در خصوص گسترش روابط دو جانبه و همچنین مهمترین مسائل منطقه و جهان بحث و تبادل نظر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها