کد خبر: ۴۶۵۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
همجنس‌بازان ثروتمند آمریکایی در ماه آوریل به واشنگتن می‌آیند تا با شرکت در یک کنفرانس، برنامه‌ای را برای حمایت از باراک اوباما در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر تدوین کنند.

به گزارش فارس به نقل از نیویورک‌تایمز، این کنفرانس به‌وسیله یک گروه سیاسی پیشروی همجنس‌گرایان با نام "ژیل اکشن فاند" هدایت خواهد شد. این گروه سیاسی هرچند به ظاهر ساکت بوده است اما در زمینه تسهیل ازدواج همجنس‌گرایان طی سال‌های گذشته نقشی اساسی را بر عهده داشته و تلاش بسیاری برای شکست سیاست‌مدارانی کرده است که مخالف ازدواج همجنس‌بازان هستند.

حامیان مالی همجنس‌گرا به مرور در حال تبدیل به‌یکی از قدرت‌مندترین حامیان مالی در انتخابات مختلف در ایالات متحده هستند و به‌طور سنتی، گروه‌های اخلاقا منحرف، تمایل بیشتری نسبت به دموکرات‌ها از خود نشان می‌دهند تا جمهوری‌خواهان. برخی تعصبات مسیحی در بین جمهوری‌خواهان مانع از اوج‌گیری اتحاد آنان با همجنس‌گرایان می‌شود.

بنابراین گزارش، تعداد زیادی از داوطلبانی که برای ستاد انتخاباتی اوباما کمک جمع‌آوری می‌کنند نیز زنان و مردان همجنس‌گرای آمریکایی هستند. اوباما نیز که طی ماه‌های اخیر به‌دنبال منابع مالی برای افزایش توان انتخاباتی خود بوده، از این کمک‌ها استقبال می‌کند.

اوباما سال گذشته میلادی موفق شد قانون "نپرس، نگو" را که در ارتش ایالات متحده جریان داشت و اجازه نمی‌داد همجنس‌گرایان در ارتش این کشور تمایلات جنسی خود را آشکار کنند، لغو کرد. این یکی از معدود وعده‌های اوباما بود که تحقق یافت، فلذا حمایت همجنس‌بازان از وی نمی‌تواند عجیب به‌نظر آید.

به‌نظر می‌رسد با ادامه رشد نفوذ منحرفین اخلاقی فوق‌الذکر در نهادهای سیاسی ایالات متحده، در آینده این گروه نیز در کنار صهیونیست‌ها به لابی قدرت‌مند در سیاست‌گذاری‌های آمریکا بدل شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها