کد خبر: ۴۶۵۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
بنابر گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت جنبش تسخیر، در حدود ساعت 3:56 صبح، با یورش پلیس به معترضین، یک زن معترض به شدت از ناحیه سر دچار آسیب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، پس از حمله بی‌رحمانه پلیس نیویورک به معترضین به نابرابری اجتماعی در این شهر، برخوردهای خشونت‌بار پلیس با این معترضین سه‌شنبه‌شب نیز تکرار شد.

بنابراین گزارش، این اتفاق پس از آن افتاد که جنبش تسخیر وال‌استریت تلاش کرد تا بار دیگر برای خود در منهتن جنوبی محلی برای برپایی اردوگاه پیدا کند. "یونیون استیشن" که در دو مایلی پارک زاکوتی، آغازین نقطه جنبش تسخیر قرار دارد، سه‌شنبه شب نیز عرصه درگیری نیروهای پلیس نیویورک با مردم معترض بود و چهار تن از معترضین نیز به دست پلیس دستگیر شدند.

بر اساس گزارش فوق، یونیون استیشن، شاهد حضور ۳۰۰ معترض ضد سرمایه‌داری بود تا آنکه پلیس ضدشورش وارد عمل شد. بنابر گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت جنبش تسخیر، در حدود ساعت 3:56 صبح، با یورش پلیس به معترضین، یک زن معترض نیز به شدت از ناحیه سر دچار آسیب شد. سر وی در اثر درگیری با نیروهای پلیس به سطح سیمانی خیابان خورده بود.

یکی از معترضین می‌گوید که با توجه به شیوه آرام اعتراضی که از سوی معترضین در پیش گرفته شده بود به‌نظر می‌رسید پلیس این‌بار نسبت به آنان رویه مسالمت‌آمیزی را در پیش گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که معترضین شعارهایی را قریب به این مضمون سر می‌دادند: "شما هیچ اختیاری ندارید" و "بیدار شوید. شش ماه است که ما می‌زنید و ما هنوز اینجاییم. ما صحنه را ترک نمی‌کنیم."

پلیس پس از سرکوب خشن معترضین در ساعت 4:37 صبح شروع به ترک محل کرد. وب‌سایت جنبش تسخیر، یونیون استیشن را نقطه جدید اردوگاه تسخیر ذکر کرده که هرچند بردن چادر به آنجا ممنوع است اما معترضین با استفاده از پتو و دیگر امکانات ساده به حضور خود در آن ادامه می‌دهند.

جنبش تسخیر شش ماه پیش، در همین شهر نیویورک و در اعتراض به طمع سرمایه‌داران و نابرابری اجتماعی در اسالات متحده شکل گرفت و همچنان کمابیش ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها