کد خبر: ۴۶۴۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۰۲ فروردين ۱۳۹۱
مشرق ، به سال سال 1355 شمسی  در کشور کویت و در خانواده ی«حاج منیف اشمر»، کودکی به دنیا آمد که او را «علی» نام نهادند.خانواده‏ ى «اشمر» در اصل از اهالی روستای «العدیسه» در لبنان بودند . «علی اشمر» در نخستین روز از فروردین ماه سال 1375شمسی ، در حالی که 30 کیلوگرم مواد منفجره را با خود حمل می کرد ، در مسیر یک کاروان نظامی ارتش صهیونیستی ، در روستای زادگاهش ، اقدام به عملیات شهادت طلبانه نمود و نام خود را در فهرست شهادت طلبان حزب الله لبنان ثبت نمود. شهید علی اشمر به دلیل سیمای زیبایش ، در میان مردم لبنان به لقب « قمرالاستشهادیین» (ماهِ شهادت طلبان) معروف شد.
نوروز سال 1391 ، مصادف است با بیست ششمین سالگرد عملیات شهادت طلبانه «ماهِ شهادت طلبان» .عکس زیر که برای نخستین بار در ایران منتشر می شود ، شهید علی منیف اشمر را در کنار سید حسن نصرالله نشان می دهد؛ ماهِ مقاومت در کنار خورشیدِ مقاومت.
بر وجود حیدری هر دو ی شان صلوات

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۱
۱۹
۲
قشنگ بود
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۱
۲
۰
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ
محمد جواد عرب قهستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۶ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
۲۵
۰
سعادتی است که خداوند تبارک وتعالی نصیب هرکس نمینماید خوشا به سعادتش
پاسخ
سلمان فارسی
GERMANY
۲۱:۲۷ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
سلام!!!
سلام ودرود بی نهایت خداوند بر دومین سرباز باکفایت حضرت حجت(عج) سیدحسن نصرالله وقمر الاشتشهادئین شهید علی منیف اشمر که خداوند درجاتش را در بهشت برین بالاتر ببرد.
ضربه شصتی که حاج علی در عملیات استشهادی به اسرائیلی ها زد را تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد چه برسد به اسرائیلی ها.مگر نه آقای مئیر داگان رئیس اسبق سازمان جاسوسی اسرائیل!!!
یادش بخیر شائول موفاز اون موقع چه خون دلی خورد از بس سرکوب بهش زدن.نخست وزیر اسرائیل در جلسه این رژیم جلوی خلق الله گفته بود:شائول .موفازم گفته بود بله، نخست وزیر گفته بود خاک تو سرت!!!!!!!!!!(با غلظت تمام گفته بود)بااین بی عرضگیت.
حاج علی روحت شاد
پاسخ
مارال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی خیلی عالی بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها