کد خبر: ۴۶۳۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۹ اسفند ۱۳۹۰
ظاهرا پایانی بر اشتیاق شکاندن رکورد در دنیا وجود ندارد.یک نوجوان 13 ساله اهل اسکاتلند با یک " خوکچه هندی" موفق شده است تا رکورد جهانی پرش این گونه از حیوان را به اسم حیوان خانگی خود ثبت کند.

باشگاه خبرنگاران، خوکچه هندی، جانوری کوچک است که بیشتر به عنوان یک موجود زنده برای آزمایشهای پزشکی و زیستی از آن در آزمایشگاه بهره برداری می شود. اما ظاهرا یک نوجوان 13 ساله اهل اسکاتلند که از این جانور به عنوان حیوان خانگی استفاده می کند موفق شده است تا با این حیوان رکورد جهانی پرش این گونه از حیوان را به اسم خوکچه هندی خود ثبت کند.

" کلوئه مک کاری" صاحب این جانور خانگی است و با استفاده از دو جعبه و یک کلک قدیمی این جانور را ترغیب به پریدن به مسافت 30 سانتی متر کرده است. او مقداری خیار را که این جانور همیشه به عنوان یک میان وعده می خورد را بر روی جعبه دیگر قرار داده و با ترغیب این جانور باعث شده است که او با انجام پرش رکورد مربوط به این بخش را 10 سانتی متر بهبود ببخشد.

بر اساس گزارشات موجود نمایندگان سازمان رکوردهای جهانی گینس نیز برای چند بار شاهد تکرار این رکورد گیری و شکستن رکود بوده اند با تایید این رکورد شکنی نام این خوکچه هندی را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها