کد خبر: ۴۶۲۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۸ اسفند ۱۳۹۰
در حالی‌که تنها چند روز از کشف 3 گور جمعی در اردوگاه گروهک تروریستی منافقین موسوم به "اشرف" می‌گذرد، مقامات عراقی از احتمال وجود گورها و زندان‌های سری دیگر در این اردوگاه خبر دادند.

پایگاه خبری نهرین، پس از کشف 3 گور جمعی در اردوگاه گروهک تروریستی منافقین موسوم به "اشرف"، مقامات عراقی تاکید کردند که ممکن است، گورها و زندان‌های سری دیگری نیز در این اردوگاه یافت شوند.

این گورهای جمعی همزمان با انتقال عناصر گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف به بازداشتگاه "کروپر" در نزدیکی فرودگاه بغداد و ورود نیروهای امنیتی به بخش‌های مختلف این اردوگاه کشف شدند.

مردم شهر الخالص تاکید کردند که اجساد کشف شده در این گورها متعلق به شماری از کشاورزان عراقی و مخالفان رژیم صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق است.

"عدنان السراج"، عضو ائتلاف اتحاد ملی پارلمان عراق در این‌باره گفت: پیش‌بینی می‌شد که با خروج عناصر این گروهک، بسیاری از اسرار این اردوگاه بر ملا شود و کشف این گورهای دسته جمعی را می‌توان بخشی از اقدامات جنایت‌بار این گروهک ارزیابی کرد.

وی گفت: به نظر می‌رسد که در این اردوگاه چندین زندان سری و گور دسته جمعی نیز وجود داشته باشد.

از سوی دیگر مرکز پلیس استان "دیاله" فاش کرد، حکم بازداشت شماری از مسئولان گروهک تروریستی منافقین را از پلیس بین الملل دریافت کرده و پلیس بین الملل آنها را به ارتکاب جنایت‌های قتل و آدم ربایی متهم کرده است.

قوه قضاییه عراق پس از تخلیه اردوگاه اشرف با صدور حکمی اراضی این اردوگاه را به کشاورزان صاحب این اراضی در شهر الخالص بازگرداند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها