کد خبر: ۴۶۱۳۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۹     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
در بخش‌هايي از نامه حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي خطاب به محمود احمدي‌نژاد آمده است: «سازمان بازرسي کل کشور از سال 1388 تا 13 اسفند 90، هشدارهاي شفاهي، مکتوب و رسمي مکرري را به مسئولان وقت سازمان تربيت بدني و متعاقبا وزارت ورزش و جوانان در خصوص منع به‌کارگيري نيروهاي بازنشسته در فدراسيون‌هاي ورزشي داده بود اما وزير ورزش و جوانان با وجود آگاهي لازم، به وظيفه قانوني خود عمل نکرده است.

علي کفاشيان بدون مجوز هيات وزيران نمي‌تواند قانونا در سمت رييس فدراسيون فوتبال انجام وظيفه کند و مقتضي بود وزارت ورزش و جوانان قبل از برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال، نظر هيات وزيران را درباره اعاده به‌کار علي کفاشيان اخذ مي‌کرد تا در صورت موافقت، وي براي کانديدا شدن رياست فدراسيون فوتبال واجد شرايط باشد.

پيشنهاد مي‌شود هيات وزيران با اعاده به خدمت کفاشيان براي مدتي کوتاه و با حکم سرپرستي توسط وزير ورزش و جوانان موافقت کند. همچنين اين تصميم فرصت مناسبي نيز به مجلس شوراي اسلامي خواهد داد که با بررسي‌هاي لازم، قانوني جامع درباره فدراسيون‌هاي ورزشي وضع کند.

سازمان بازرسي کل کشور، استفاده از بازنشستگان در کميته ملي المپيک، فدراسيون‌هاي ورزشي و هيات‌هاي ورزشي را به صواب نزديک‌تر مي‌داند و بر همين اساس نيز در سال‌هاي گذشته با نمايندگان مجلس مذاکراتي داشتيم و از هر لايحه و طرحي که از اين ايده دفاع کند، پشتيباني مي‌کنيم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها