کد خبر: ۴۶۱۲۹
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۲۷ اسفند ۱۳۹۰
مدير عامل باشگاه شهيد منصوري قرچک در گفت‌وگو با ايسنا، درباره تباني دو تيم گيتي‌پسند و پرسپوليس در هفته‌ آخر ليگ فوتسال اظهار کرد: بايد به حال اين فوتسال تاسف خورد که کار به چنين جاهايي کشيده شده است.

وي اضافه کرد: به اعتقادم چون حسين شمس اول فصل، تيم پرسپوليس را بسته بود، عواملي در اين تيم داشت که در پايان فصل نتيجه‌ را به نفع آن‌ها تغيير داد. اکنون پس از اين ماجرا ترابيان مي‌گويد هيچ اتفاقي نيفتاده و بايد تحقيق کنيم. چهار سال پيش هم همين بلا را سرمان آوردند و قهرماني را از ما گرفتند. ديگر بس است. بايد ريشه اين ناپاکي‌ها را خشکاند.

منصوري همچنين با بيان اين که فدراسيون بايد به صورت ويژه اين موضوع را پيگيري کند، تاکيد کرد: ما الان خودمان را قهرمان مي دانيم و به دادن جام به گيتي‌پسند توجهي نداريم، اما قطعا به دنبال گرفتن حقمان هستيم و اگر در گرفتن حقمان به نتيجه‌ نرسيم به AFC شکايت مي‌‌کنيم . تمام اين کارها را ترابيان طراحي کرد و در اين مدت نقش بازي مي‌کرد. تمام اختلاف‌هايش هم با افراد دعواي زرگري است.

مديرعامل باشگاه شهيد منصوري قرچک گفت: در اختيارات ترابيان نيست که راي کميته‌ انضباطي را عوض کند و تماشاگران گيتي‌پسند را ببخشد. اصلا بخشيدن تماشاگران اصفهاني باعث شد اين اتفاقات بيفتد. ديگر بعيد مي دانم حسن زاده در کميته‌ انضباطي زير بار حرف ظلم برود و در پرونده‌ تباني بي‌طرف رسيدگي خواهد کرد.

منصوري در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به شکايت عباس ترابيان از او، مدرکي دارد که حرف‌هايش را به اثبات برساند؟ عنوان کرد: مدرک واضح‌تر از اين که رفته و راي کميته‌ انضباطي را تغيير داده؟ هيچ اشکالي ندارد. ترابيان شکايت کند. من هم آماده پاسخگويي به هر گونه شکايتي هستم.

جمعه محمد رويانيان خبر تباني تيم فوتسال پرسپوليس را اعلام کرد و بايد منتظر ماند و ديد کميته‌ انضباطي فدراسيون فوتبال چه رايي را در اين مورد صادر مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها