کد خبر: ۴۵۹۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۵ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی اظهار داشت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کاغذ در ایران با ظرفیت تولید 175 هزار تن در سال شامل 90 هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و 85 هزار تن کاغذ کنگره‌ای (فلوتینگ) در سال 1376 افتتاح و راه‌اندازی شد. 

وی خاطرنشان کرد: این شرکت از مهم‌ترین واحدهای تولیدی در بخش صنعت کشور است که از اشتغال پایداری برخوردار بوده و با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 1390 که سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده با وجود تحریم‌های استکبار جهانی با تولید 190 هزار موفق به کسب افتخاری دیگر شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تصریح کرد: این میزان تولید رکورد جدیدی در کارنامه فعالیت چند ساله این شرکت محسوب شد و سهم ارزنده‌ای در تامین نیازهای کاغذ مصرفی کشور را ایفا کرده است. 

وی اضافه کرد: در این حال تلاش همکاران شرکت در تمامی واحدها و همچنین مدیریت شرکت بازرگانی ارژن کاغذ در فروش محصول و تامین به‌موقع کاغذ در سطح بازار زمینه لازم برای تخلیه کامل انبارهای کاغذ و عدم وجود محصول در سال جاری را فراهم کرده است. 

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بیان داشت: از دیگر فعالیت‌های شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که موجبات بالندگی این شرکت را در سطح صنعت کشور نمایان کرد افزایش شاخص‌های بهره‌وری شرکت در همه زمینه‌ها و کاهش هزینه‌های مربوطه از جمله موفقیت‌های ماشین‌های تولید کاغذ در سایه مشکلات و تحریم‌ها است که با وجود قدمت تجهیزات مکانیکی و استهلاک دستگاه‌ها به همت مدیران و پرسنل این بنگاه تولیدی، اقتصادی، نسبت به سال گذشته کاهشی 22 درصدی را رقم زد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها