کد خبر: ۴۵۸۲۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبری انتخابات مجلس نهم که سه‌شنبه‌ شب در مجتمع کلهری قم برگزار شد اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات، مردم هستند و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در این میان داشتند.

وی افزود: نمایندگی از سوی مردم شریف قم در مجلس،‌ افتخار بزرگی است زیرا این شهر مرکز انقلاب اسلامی و نشر معارف دینی بوده و مسئولیت نمایندگان را نیز سنگین‌تر می‌کند.

منتخب مردم قم در مجلس نهم با بیان اینکه مجمع نمایندگان قم در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد عنوان کرد: رسانه‌ها نیز باید مشکلات موجود در استان را به نمایندگان انتقال دهند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: وظایف نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون مشخص شده،‌ اما مردم نیز تقاضاهای فراوانی دارند که باید به برخی از آنها پاسخ گفت.

امیرآبادی با بیان اینکه وظیفه اصلی نمایندگان مجلس، تصویب و اصلاح قوانین برای رفع مشکلات جامعه در سطح کلان است گفت: مراجعه به دفاتر نمایندگان و دریافت معرفی‌نامه، کار شایسته‌ای نیست بلکه باید کاری کرد که مشکلات جامعه حل شده و مردم، نیازمند کمک سازمان‌هایی چون بهزیستی و کمیته امداد نباشند.

منتخب مردم قم در مجلس نهم با تاکید بر وحدت میان مسئولان قم برای حل مشکلات استان تصریح کرد: ثبات مدیریتی نیز مسئله‌ای است که باید مورد توجه قرار گرفته و مدیران لایق بتوانند با زمان مناسبی که در اختیار دارند نسبت به عملیاتی کردن تصمیمات خود اقدام کنند.

وی یکی دیگر از افتخارات نظام ولایی ایران را وابسته نبودن مسئولان به مراکز قدرت و ثروت دانست و اذعان داشت: بیشتر نمایندگان منتخب مردم از میان بسیجیان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که پس از جنگ تحصیلات خود را ادامه داده و به عنوان متخصصان جامعه، در مجلس حضور خواهند یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها