کد خبر: ۴۵۸۰۱
زمان انتشار: ۱۶:۳۲     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی گفت: این مرکز در ایام تعطیلات نوروز از طریق پیامک پاسخگوی سوالات احکام شرعی پرسش گران خواهد بود.

به گزارش رسا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی مخدوم با بیان اینکه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی در ایام تعطیل سال، نوبت‌های کاری و مسیرهای مختلفی را برای پاسخگویی به سوالات دینی دارد تصریح کرد: از جمله این مسیرها، پاسخگویی پیامکی است که اختصاص به سوالات احکام شرعی دارد.

وی افزود: در طول تعطیلات نوروز همانند سایر تعطیلات سال، پاسخ گویی از طریق پیامک به سوالات احکام شرعی بر اساس نظر همه مراجع بزرگوار تقلید ارائه می شود. از این رو هم وطنان می توانند با شماره پیامک 30009640 سوالات فقهی(احکام شرعی) خود را با ذکر نام مرجع تقلید خویش ارسال کنند.

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ادامه داد: تلاش ما در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی برآن است تا پاسخ سوال های پیامکی پرسشگران را کمتر از 24 ساعت به دست آنان برسانیم و البته تحقق این مساله مشروط براین است که شلوغی مسیرهای مخابراتی و اشکالات شبکه پیامک کشور مانع نباشد لکن متاسفانه معمولا مشکلاتی از این قبیل موجب تاخیر در ارسال پاسخ به سوال های پیامکی می شود.

وی بیان داشت: پاسخگویی آفلاین در فضای مجازی و همچنین پرسش های غیرزنده اعم از انجمن گفت‌وگوی آزاد دینی و کانون گفت وگوی دینی نیز در ایام تعطیل فعالیت خود را همچون سایر ایام سال ادامه خواهد داد اما مسیرهای پاسخگویی زنده که پررنگ ترین آن تلفن 09640 است در هفته اول تعطیلات نوروز فعال نبوده و از هفته دوم پاسخگوی سوالات دینی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس منطقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
دمتون گرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها