کد خبر: ۴۵۷۸۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
فضای مجلس در حال حاضر خیلی علیه رییس جمهور است، چرا که او جایگاه خانه ملت را حفظ نکرد و به نمایندگان مردم اهانت کرد به همین دلیل آرزوی من استیضاح احمدی‌نژاد است.

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی، اظهارات امروز محمود احمدی‌نژاد را اهانت به جایگاه مجلس و نمایندگان مردم دانست و گفت: از اصل جریان سوال از رییس جمهور خوشحال شدم، چرا که تابوی این کار شکسته شده است، اما لازم است نماینده‌های مجلس پاسخ اهانت‌های رییس جمهور به جایگاه مجلس و نمایندگان مردم را بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، تصریح کرد: ‌ سوال‌های نمایندگان مودبانه و با زبان متین بیان شد، اما رییس جمهور تلاش کرد از همه آن‌ها فاصله بگیرد و به نوعی آن‌ها را دور زد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی‌نژاد حرمت مجلس را نگه نداشت و با اهانت‌های خود کار زشتی را مرتکب شد و همین امر باعث شده تا یکی دو ساعت بعد از رفتن او از مجلس نمایندگان با تذکر و نطق‌های خود اعتراض خودرا بیان کند.

وی در پاسخ به این سوال که واکنش بعدی نمایندگان در خصوص اظهارات احمدی‌نژاد چه خواهد بود؟ گفت: انشاءالله گام بعدی استیضاح آقای احمدی‌نژاد از مقام ریاست جمهوری است و خدا را چه دیدید شاید این کار اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: فضای مجلس در حال حاضر خیلی علیه رییس جمهور است، چرا که او جایگاه خانه ملت را حفظ نکرد و به نمایندگان مردم اهانت کرد به همین دلیل آرزوی من استیضاح احمدی‌نژاد است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها