کد خبر: ۴۵۷۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
روح الله حسینیان گفت: نمایندگان مجلس هشتم مصوبه ای داشتند که چهار سال دوره نمایندگی معادل یک مقطع تحصیلی محسوب می شود و اگر نماینده ای لیسانس می داشت با این مصوبه مقطع تحصیلی آنها برای شرکت در انتخابات مجلس فوق لیسانس محسوب می شود.



نماینده تهران در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز افزود: نمایندگان همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری را به نفع خود تغییر دادند و سهمیه بودجه مجلس و دیوان محاسبان به یکباره بیش از 50 درصد افزایش یافت در حالی که بر اساس قانون مذکور بودجه دستگاه ها مقداری افزایش می یابد.

حسینیان گفت: با استفاده از همین افزایش بودجه، مجلس به برخی از نمایندگان 100 میلیون وام داد و از طرفی دیگر ما شاهد مصوبه ای به نام حقوق مادام العمر بودیم. و همه این اقدامات باعث شد تا مردم به به 170نماینده فعلی رأی ندهند.


چهره شاخص فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه با اشاره به حضور رئیس جمهور در صحن مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان گفت: انتقادات رئیس جمهور از مجلس و قانون گذاری به نفع خود کاملاً درست بود و مجلس نباید این قانون گذاری ها را به نفع خود انجام می داد.

حسینیان افزود: رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه در هنگام پاسخ به نمایندگان  هیچ توهینی به نمایندگان نکرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمود احمدی نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
حسینیان تو خودت هم که .... را نوش جان کردی .
کاندیدای جریان انحرافی = .....
مطمئنم که نظر من در سایت کار نمی شود
پاسخ
مدیر پایگاه
بازدیدکننده گرامی
سلام
درست حدس زده اید که نظر شما به صورت کامل درج نمی گردد . نه به دلایل سیاسی بلکه به خاطر اتهام زنی به اشخاص و مسئولین . اگر در این مورد شک دارید می توانید رجوع کنید به نظرات تایید شده در مورد اشخاصی که با آنها اختلاف نظر داریم که در آنجا هم همین رویه را داریم.
جدیدترین اخبار پربازدید ها