کد خبر: ۴۵۷۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
نماینده مسجد سلیمان گفت که عینک‌های جناحی و قبیله‌ای را از چشم برداریم و عینک انقلاب ‌اسلامی که همه ملت را به عدالت، مهربانی و مثبت‌اندیشی می‌بیند، بر چشم بزنیم.

فارس، امیدوار رضایی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه انتخابات با تمام فراز و نشیب‌ها و به لطف خداوند و همت مردم هوشمند که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، برگزار شد، اظهار داشت: این حضور پرشور یک بار دیگر صداقت، پاکی، فروتنی و باورهای عمیق دینی و انقلابی ملت با فضیلت را به نمایش گذاشت و آشفتگی را به اردوگاه دشمن کشانید.

نماینده مردم مسجد سلیمان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در این مبارزه نرم که با رمز زنده باد ایستادگی ملت ایران به فرمان فرمانده کل قوا آغاز شد، ملت، کاندیداها و هواداران در انتخابات شرکت کردند و همگی پیروز شدند.

رضایی تصریح کرد: حیف که برخی با افکار پوسیده و شیطانی و برخلاف نظر رهبری، این جبهه مقدس ایران اسلامی در مقابل سلطه‌گران غرب را به مبارزه کاندیداهای داخلی تبدیل کرده و فریاد شادی از پیروزی افراد مورد علاقه خودشان بر رقبا و کنایه، تحقیر و تخریب را پیشه گرفتند که این خواست دشمن است.

وی ادامه داد: ‌بیاییم اگر حقیقتا به اسلام و ولایت اعتقاد داریم دست از کینه‌ها، عقده‌ها و حسادت‌های دنیوی گروهی و شخصی برداریم و مجدداً همصدا با رهبری فریاد بزنیم همه آنها که در انتخابات شرکت کردند، رأی بیشتر یا کمتر و نامشان از صندوق بیرون آمده پیروز هستند، به نظام و کشور و مردم علاقه و عشق و اعتماد دارند و در این راستا فقط به جذب حداکثری برای ساختن تمدن ایران اسلامی فکر کنیم.

نماینده مسجد سلیمان اضافه کرد: در این راستا انتظار می‌رود افرادی که برای خدمتگزاری در خانه ملت منتخب شدند، در فضای اتحاد، برادری، تعامل سازنده با سایر قوا بدون حاشیه‌سازی، سطحی‌نگری، قبیله‌گری و دفاع از قانون اساسی و رفع مشکلات جدی مردم همچون تورم، گرانی، بیکاری، همت بگمارند.

رضایی با اشاره به عدم حضورش در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صلاحیت اینجانب در تاریخ 2/11/90 پس از تأیید اعطای اجرایی و نظارت توسط فرمانداری تهران به بنده ابلاغ شد و با افزایش درخواست‌های مردمی و اصرار بیش از حد مردم حوزه انتخابیه بنده تقاضای انتقال به حوزه مسجد سلیمان را در آخرین روز قانونی یعنی 26/11/90 کتباً اعلام کردم و در تاریخ 30/11/90 با تأیید این تقاضا توسط وزارت کشور، پرونده بنده به مسجد سلیمان منتقل شد و در عصر همان روز، جلسه هیئت اجرایی مسجد سلیمان تشکیل و ضمن موافقت و تأیید انتقال، صورتجلسه آن به هیئت نظارت وزارت کشور منعکس شد.

رضایی اضافه کرد: صبح روز یکم اسفند ماه سال جاری از سوی سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان انتقال نام بنده و به حوزه مسجد سلیمان اعلام شد ولی در همان روز ساعت حدود 12 ظهر به اینجانب اعلام شد که نام بنده از لیست مسجد سلیمان حذف شده است که مجدد با پیگیری در لیست نهایی در تاریخ 2/12/90 به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان رسیده بود و به فرمانداری مسجد سلیمان نام من که جزو 17 داوطلب واجد صلاحیت حوزه مسجد سلیمان قرار گرفت ردیف 5 و کد 25 اعلام شد.

نماینده مسجد سلیمان در خانه ملت در ادامه اظهار داشت: در تاریخ یکم اسفند ماه سال جاری از شبکه سه صدا و سیما به من اطلاع داده شد که روز چهارشنبه 3/12/90 در برنامه «دیروز، امروز، فردا» برای سخنرانی دعوت شده‌ام ولی در تاریخ دوم اسفند ماه ساعت 7 شب به من اطلاع دادند که شواری نگهبان این برنامه را لغو کرده است.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در تاریخ 6/12/90 که چند روز از تبیلغات گذشته بود حدود ساعت یک بعدازظهر به اینجانب اطلاع دادند که با تماس تلفنی و تأکید شفاهی جناب آقای جنتی دبیر محترم شورای نگهبان با وزیر کشور مقرر شد که نام بنده یک بار دیگر از لیست مسجد سلیمان حذف شود و در ساعت 7 شب همان‌ روز نامه‌ای از وزارت کشور را دریافت کردم که با عدم موافقت شورای نگهبان برای حوزه مسجد سلیمان مواجه شدم و در اصل بنده داوطلب تهران هستم.

وی تصریح کرد: اینجانب که از مسجد سلیمان عازم تهران و در تاریخ 7 اسفند به خاطر بیماری ریوی در بیمارستان دولتی بستری شده بودم و از یک طرف دوستان به دنبال کشف حقیقت و مشکل بودند و از طرفی دیگر بلاتکلیفی و سردرگمی مردم هوادار منطقه وضعیت ویژه‌ای را ایجاد کرده بود و با پیگیری از فرمانداری تهران متوجه شدم که هنوز نام بنده تا پنج‌شنبه 11/12/90 کمتر از 24 ساعت مانده به رأی‌گیری در سایت فرمانداری تهران ثبت نشده است، یعنی هم از لیست مسجد سلیمان حذف شده بودم و هم در لیست فرمانداری تهران ثبت نشده بودم.

نماینده مردم مسجد سلیمان در خانه ملت اضافه کرد: به همین علت همه دوستانی که نام من را در لیست‌های تهران قرار داده و یا قصد حمایت از من را داشتند، به تصور اینکه من به مسجد سلیمان رفته‌ام، نام مرا از لیست‌های خود حذف کرده بودند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: عزیزان قدر این ملت را بدانید و عینک‌های جناحی و قبیله‌ای را از چشم بردارید و عینک انقلاب ‌اسلامی که همه ملت را به عدالت، مهربانی و مثبت‌اندیشی می‌بیند، بر چشم بزنید و دوباره با شست‌وشوی چشم‌ها همدلی و گذشت را در فضای مقدس ایران بگسترانید و سال جهاد اقتصادی را به دهه جهاد علمی و اقتصادی تبدیل کنید و بدانید که امام، شهدا، رهبری و این ملت بی‌نظیر انتظار به حقی دارند که جهادگونه در هر جایگاه و مقامی که هستیم به وظیفه خود عمل کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها