کد خبر: ۴۵۵۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
پايگاه هاي اينترنتي وابسته به رژيم سعودي نيز با هجمه به شبکه خبري العالم از يک سو عصبانيت خود را آشکار ساختند و از سوي ديگر به تاثير توليدات خبري العالم اعتراف کردند.
به گزارش شیعه آنلاین، شبکه خبري العالم براي مستند کردن گزارش هاي خود از اوضاع بحراني مناطق مختلف عربستان سعودي از جمله شهر ابها ، بخش هايي از مصاحبه " صالح الحمادي" نويسنده روزنامه الشرق با شبکه معروف سعودي " روتانا " را پخش کرد.

الحمادي در اين مصاحبه که در برنامه موسوم به "يا هلا" صورت گرفت، به مشکلات داخلي در رژيم سعودي بويژه فساد اداري و مالي پرداخت که اعتراض هاي مردم عربستان را شدت بخشيده است.

اين شبکه سعودي که با پخش بخش هايي از مصاحبه نويسنده عربستاني با آن در شبکه العالم در تنگنا و تحت فشار قرار گرفته است، درصدد برآمده با فرار به جلو صحبت هاي الحمادي را توجيه و آن ها را براي مصرف داخلي قلمداد کند.

اين شبکه سعودي خاطرنشان مي کند: اگر سر خود را در برف فروکنيم و به راحتي درباره مشکلات روزمره شهروندان صحبت کنيم ديگران از آن استفاده مي کنند.

روتانا که از اقدام العالم در استفاده حرفه اي از اظهارات اين کارشناس عربستاني و تاثير گزارش العالم خشمگين شده است، تلاش کرده تا بحران در رژيم سعودي و اعتراض هاي دانشجويي را کم اهميت جلوه دهد و براي فرار از بار فشارها بار ديگر با الحمادي تلفني گفت وگو کرده است.

در همين حال پايگاه هاي اينترنتي وابسته به رژيم سعودي نيز با هجمه به شبکه خبري العالم از يک سو عصبانيت خود را آشکار ساختند و از سوي ديگر به تاثير توليدات خبري العالم اعتراف کردند.

پايگاه اينترنتي موسوم به "ميثاق " در اقدامي شکست خورده گزارش هاي مستند و مصور العالم از تظاهرات مردم عربستان بويژه در ابها ، تحصن دانشجويان دانشگاه اين شهر و شهادت يک دختر دانشجو توسط نيروهاي امنيتي سعودي را " ساختگي" قلمداد کند.

پايگاه اينترنتي " ازد " نيز با لحني کاملا غيرحرفه اي و غيرخبري اقدام به فحاشي به شبکه العالم کرده است.

اين پايگاه حتي پا را فراتر گذاشته و به مصاحبه شونده هاي العالم ناسزا گفته و اتهاماتي را به آنها نسبت داده است.

هزاران دانشجوي دختر و پسر دانشگاه ملک خالد در شهر ابهاي عربستان دو روز قبل در تظاهراتي گسترده ، به اقدام نيروهاي رژيم سعودي در کشتن يک دانشجوي دختر و زخمي کردن 54 دانشجوي ديگر اعتراض کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها