کد خبر: ۴۵۴۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

حسن روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اگر بخواهیم عملکرد ورزش‌ را در سال 90 بررسی کنیم باید بگوییم که امسال ورزش ما با توجه به کسب افتخاراتی در عرصه کشتی، تکواندو، وزنه برداری و والیبال نشان داد که نسبت به سال‌های گذشته روند رو به رشدی را داشته است و امیدواریم این روند در المپیک هم دیده شود.

وی افزود: فدراسیون کاراته در سال 90 یکی از بدترین دوران خود را سپری کرد و با وجود حواشی مختلف با ناکامی‌های مختلفی روبرو شد. به نظرم امسال سال ناکامی کاراته بود و حتی تیم ملی با حضور در مسابقات آسیایی نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرد. البته امیدوارم با حضور کادر جدید در راس فدراسیون، کاراته به روز‌های اوج خود باز گردد.

کاراته‌کای تیم ملی گفت: امسال تیم ملی تکواندو در دو بخش مردان و بانوان با حضور در مسابقات جهانی و کسب سه سهمیه المپیک نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن در این رشته دارد، اما متاسفم از اینکه مسئولان وزارت ورزش به این رشته که موفقیت‌های بزرگی را در دنیا کسب کرده است کمتر توجه می‌کنند.

روحانی در ادامه خاطر نشان کرد: کشتی، وزنه برداری و تکواندو جز ورزش‌هایی هستند که در المپیک مدال کسب می‌کنند، اما همیشه مظلوم واقع شده‌اند.

وی در پایان گفت: بر کنار کردن رضا مهماندوست و غلامرضا محمدی از بهترین مربیان دنیا از سمت سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگ‌ترین تصمیم اشتباه مسئولان فدراسیون و ورزش در سال 90 بود. به نظر من باید وزارت ورزش نسبت به چنین تصمیم‌هایی نگاه حرفه‌ای داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها