کد خبر: ۴۵۳۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد این دو متجاوز با نام‌های اکرم نورزهی معروف به یاسین اهل افغانستان و مجتبی افشار معروف به صدام ساعت 6:30 دقیقه صبح امروز در میدان فردوسی مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

مردم مشهد مقدس و برخی از قربانیان این دو متجاوز با حضور در این مراسم حمایت خود را از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای مقابله با هتاکان به نوامیس جامعه اعلام کردند.

سردار بهمن امیری‌مقدم فرمانده پلیس خراسان‌رضوی در حاشیه این اعدام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قصاص اجرای حکم خداوند است و این دو نفری که امروز به سزای اعمال خود رسیدند در سال جاری و سال قبل مرتکب 14 تجاوز به عنف شدند.

وی افزود: اجرای این حکم باعث شادی همه مردم به ویژه شاکیان و قربانیان این دو متجاوز شد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در این زمینه اظهار داشت: از زمانی که برخی از قربانیان به پلیس مراجعه کردند، پلیس خراسان‌رضوی تیم ویژه‌ای را در راستای شناسایی و دستگیری این متجاوزین تشکیل داد و خوش‌بختانه در آخرین جرم خود یعنی در دو ماه گذشته توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در این زمینه خاطرنشان کرد: باید از قوه قضائیه تشکر ویژه کرد چرا که در کمتر از دو ماه تمام مراحل طی شد و به صورت جدی و ویژه این پرونده پیگیری شد.

* دستگیری یک باند تجاوز به عنف در مشهد

فرمانده پلیس خراسان‌رضوی هم‌چنین از دستگیری یک باند تجاوز به عنف در مشهد در شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: این باند 3 نفره عصر دیروز توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و اعترافات نگران کننده‌ای نیز داشتند.

امیری‌مقدم اضافه کرد: در همین راستا امروز پرونده این باند در اختیار آگاهی قرار می‌گیرد تا به صورت ویژه و جدی مورد رسیدگی قرار گیرد و قطعاً به سزای اعمالشان می‌رسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها