کد خبر: ۴۵۳۲۲
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
حمله سایت خودنویس به بالاترین؛
انتشار یک آگهی با پرچم کشورمان و نماد های جمهوری اسلامی، در سایت ضد انقلابی" بالاترین " با حمله و توپ و تشر اعضای سایت ضد انقلابی دیگری با نام"خودنویس" مواجه شده است!
باشگاه خبرنگاران ،  این آگهی که در معرفی یک سایت خدماتی تماس تلفنی با کشور است با استفاده از نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران معرفی شده که گویا به مذاق دیگر ضد انقلابها خوش نیامده است !

پایگاه اینترنتی "خودنویس" که چندی است با حضور و حمایت چند ده میلیونی مردم از انتخابات مجلس نهم کاملا به کما رفته است با اعتراض به این آگهی نوشته است : " براستی این سایت ( بالاترین ) با پذیرش چنین‌آگهی‌هایی چه هدفی را دنبال می‌کند؟ هدف سایت بالاترین برای به نمایش گذاردن نماد جمهوری اسلامی تحت عنوان « بنر تبلیغاتی» چیست؟ سایت بالاترین بطور مستمر این آگهی که از قرار معلوم «آگهی تلفن» است را در سایت خود پخش می‌کند. به آرم خوب دقت کنید که چه بزرگ و چه در مرکز این «تبلیغ» قرار گرفته است!

این در حالی است که بالاترین که با بودجه های منابع اسرائیلی اداره می شود، بارها به استفاده از نمادهای اسرائیلی در مطالب و لوگوی سایتش مبادرت نموده که حتی یکبار هم به آن اعتراضی نشده است !

به نظر می رسد شدت سیلی سهمگین مردم به ضد انقلابها و حمایت همه جانبه از آرمانهای نظام جهوری اسلامی آنچنان بوده که قدرت تحلیل ضد انقلاب از این حقیقت که این رفتار بالاترینی ها می تواند برای جلب توجه مخاطب های ایرانی روی گردان از این فضاهای دروغ پرداز باشد را کاملا زائل کرده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها