کد خبر: ۴۵۳۲۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
در ادامه اكران فيلم هاي خارجي مطرح روز دنيا توسط بنياد سينمايي فارابي، فيلم سينمايي درخت زندگي به كارگرداني ترنس ماليك از روز چهارشنبه نهم فروردين به اكران عمومي در مي آيد.

به گزارش مهر، در پي اكران موفقيت آميز فيلم هاي خارجي كه با فيلم پسركي با دوچرخه اثر ارزشمند برادران داردن در سينماهاي تهران آغاز شده بود، فيلم تحسين شده "درخت زندگي" آخرين ساخته ترنس ماليك به زبان اصلي و با زيرنويس فارسي در سانس آخر سينماهاي فرهنگ 2، شهر قصه و ملت 3 به روي پرده مي رود.

اين فيلم با بازي برد پيت، شان پن و جسيكا چاستين داستان خانواده اي در جنوب آمريكا در دهه 1950 را روايت مي كند. "درخت زندگي" برنده نخل طلاي جشنواره كن سال 2011 بود و در جشنواره گلدن گلوب و هشتاد و چهارمين دوره مراسم جوايز اسكار در سه رشته نامزد دريافت جايزه بود.

همچنين اين فيلم برنده جوايز اصلي حلقه منتقدان فيلم سال فرانسيسكو، انجمن منتقدان تورنتو، انجمن منتقلدان شيكاگو، انجمن منتقدان لس آنجلس، انجمن منتقدان نيويورك و... بوده است.

برد پيت كه يكي از تهيه كنندگان درخت زندگي است، در اين فيلم نقش پدر سختگير سه پسر از خانواده اي متوسط را بازي مي كند كه مي خواهد به آنها ياد بدهد كه منظم و سرسخت باشند حتي در شرايطي كه به تدريج ايمان خود را به دنياي مادي و شغلش در يك كارخانه از دست مي دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها