کد خبر: ۴۵۲۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
شبکه آموزش قصد دارد برخی از سریال‌های قدیمی تلویزیون را در ایام نوروز بازپخش کند.

فارس، نشست تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه آموزش امروز -۲۲ اسفندماه- با حضور مهدی قاسمی مدیر شبکه، اسرافیل علمداری قائم مقام شبکه، منصور ضابطیان مجری برنامه رادیو هفت، جمعی از تهیه‌کنندگان شبکه آموزش و نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم علمداری ضمن تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه آموزش گفت: این برنامه‌ها از روز ۲۷ اسفندماه آغاز می‌شود و از ساعت ۱۹ روز ۲۹ اسفند تا ۲۳ نیز ویژه برنامه سال تحویل را خواهیم داشت، بعد از آن نیز ویژه برنامه رادیو هفت پخش می‌شود.

وی ادامه داد: روز تحویل سال نیز ویژه برنامه‌های تحویل سال آغاز می‌شود و برنامه‌های گل‌آموز، زوج برتر، نوروزنامه و صدای پای آب ویژه نوروز پخش می‌شوند. ویژه برنامه‌های رادیو هفت، فینال مسابقات لیگ کشوری مشاعره، مستندهای علمی و هنری، موسیقی، سرگرمی، جنگ شبانگاهی و شکرستان نیز از جمله دیگر آثار نوروزی این شبکه به شمار می‌رود.

علمداری اظهارداشت: بازپخش سریال‌های قدیمی نظیر دنیای شیرین دریا، ابوعلی سینا،بازم مدرسه‌ام دیر شد و گل‌های برتر نیز از جمله دیگر اقدامات شبکه آموزش است، ضمن اینکه ما در سال آینده کار تولید سریال را شروع می‌کنیم.

به گزارش فارس، یوسفی تهیه‌کننده برنامه صفر و یک نیز گفت: این برنامه کاملا تخصصی است به همین دلیل ما در نوروز ویژه برنامه نخواهیم داشت ولی پس از نوروز تغییراتی داریم و به سمت برنامه‌های آموزش عمومی کامپیوتر حرکت می‌کنیم.

صوفی تهیه‌کننده رادیو هفت نیز اظهارداشت: تغییرات اساسی در برنامه‌های نوروزی نخواهیم داشت اما به موسیقی توجه ویژه‌ای کرده‌ایم و شاهد حضور چهره‌هایی خواهیم بود که در یکسال گذشته با ما بودند و خوانندگانی که تا الان در تلویزیون آثارشان پخش نشده است.

مدتی تهیه‌کننده برنامه شفاف نیز توضیح داد: برنامه شفاف از برنامه‌های جدید شبکه است و فضای آن آموزش و اطلاع رسانی است، ما در ابتدای راه هستیم و تلاش می‌کنیم سال آینده از کارشناسان مجربی استفاده کنیم.

آذر تهیه‌کننده برنامه چکامه نیز تصریح کرد: در ایام نوروز فینال مسابقات استانی مشاعره را داریم و قصد داریم آن را از حالت ادبی خارج کرده و کمی هم سرگرمی به آن اضافه کنیم.

سپهری تهیه‌کننده برنامه فرصت برابر نیز گفت: برنامه کارنامه بیست عید پخش می‌شود چون بهترین فرصت برای کنکوری‌هاست و نکات آموزش دروس عمومی برای دبیرستانی‌ها آموزش داده می‌شود. 

خدادی، تهیه‌کننده برنامه «دوربین هفت» نیز تصریح کرد: ما در ایام نوروز در سطح شهر حضور خواهیم داشت و با حضور در بیمارستان‌ها، آسایشگاه‌ها و... تلاش می‌کنیم برنامه متنوعی داشته باشیم.

منصور ضابطیان نیز گفت: نوروز افرادی نظیر حمید حامی، نیما مسیحا، امیر کریمی، سینا سرلک، امیر تاجیک، محمد حشمت، قاسم افشار، حبیب رضایی، لعیا زنگنه، سروش صحت، سیامک انصاری، نیما رئیسی، بهناز جعفری، حسن جوهرچی، کامران تفتی، اندیشه فولادوند، آتنه فقیه نصیری، رامبد جوان و ...مهمان برنامه ما خواهند بود.

رامین موسوی ملکی، تهیه‌کننده برنامه «صبحی دیگر» نیز گفت: در سال آینده روی آیتم‌های جدید کار می‌کنیم تا برنامه جذابی داشته باشیم.  برای سال آینده قصد داریم روی آیتم‌های جدید کار کنیم و از چهره‌های موفق دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه‌ای جذاب برای بینندگان داشته باشیم.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم علمداری توضیح داد: در سال آینده بخش نمایشی به شبکه آموزش اضافه می‌شود و مجموعه‌های نمایشی در مدت زمان کوتاه تنظیم خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: تولید یک مجموعه نمایشی در قالب آیتم‌های کوتاه 15 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، سیدضیاءالدین دری، محمدرضا ورزی و ...در دستور کار ما قرار دارد که بناست در ماه رمضان پخش شود.

وی اظهارداشت: شبکه آموزش در زمینه سریال‌سازی و تله فیلم به صورت جدی وارد نمی‌شود، چون ما اصلا مجوز ساخت سریال نداریم و فقط مجموعه‌های نمایشی کوتاهی را تهیه و پخش می‌کنیم.

همچنین مهدی قاسمی نیز در این مراسم توضیح داد: طی سال گذشته تلاش کرده تا ارتباط خوبی با دانشگاهیان برقرار شود، ما به آموزش مداوم تاکید داریم و سعی می‌کنیم از جامعه پزشکان نیز در برنامه‌هایمان استفاده کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها