کد خبر: ۴۵۲۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
بار دیگر درگیری ها در رسانه های ضد انقلاب بالا گرفت و این بار نیز آتش بیار معرکه کسی نیست جز «شهین حسینی» مجری سابق رادیو ندا.

به گزارش بولتن،«تلویزیون ایران ندا» از جمله تلویزیون های طرفدار نظام پادشاهی در آمریکا است. این تلویزیون که توسط سلطنت طلبان اداره می شود در برنامه های متعدد خود که عمدتا توسط "شهین حسینی" (میهمان برنامه) بر روی ایر می رود، حکایت  از فساد و  ..... چهره های اپوزیسیون ساکن در آمریکا واروپا دارد.

مرداد ماه سال جاری بود که بار دیگر این روند تکرار شد و برنامه شب این تلویزیون در ابتدا روشنگری بینندگان در خصوص عده ای فریب کار عنوان شد و پس از آن میهمان برنامه (شهین حسینی) در مورد فریب کاری های عده ای در خارج از کشور بحث را شروع کرد.

وی با نام بردن از تلویزیون های "اندیشه" و "پارس" آنها را مزدورانی نامید که توسط جمهوری اسلامی ایران اجیر شده اند و می خواهند دودمان شاهنشاهی را به باد دهند.

صحبت های شهین حسینی پس از اتمام در مورد "تلویزیون اندیشه" و "تلویزیون پارس" به  شهرام همایون نیز کشیده شد!!!

حسینی با اشاره به طرح های گوناگون شهرام همایون برای خالی کردن جیب ایرانیان آمریکا و اروپا از وی به عنوان یک متلقب نام برد، فردی که شرف خود را برای مال دنیا به حراج گذاشته است. وی همچنین با اشاره به ساختمان محل کانال وان و خرج و مخارجی که شهرام همایون انجام می دهد افزود: ما نباید گول این قبیل عناصر خود فروخته را بخوریم، ما باید هوشیار باشیم نسبت به فریب هایی که این آدم در سر می پروراند، ما با حمایت خود از رضا پهلوی مشت محکمی بر دهان شهرام همایون می کوبیم.

اما به تازگی موج جدید این درگیری ها در رسانه های ضد انقلاب رواج پیدا کرده است. این بار نیز مجری سابق رادیو ندا که سابقه درخشانی در رو کردن دست عناصر عوام فریب تلویزیوهای  اپوزسیون دارد، نوک حملات روشنگرانه! خود را به تنی چند از مجریان شبکه های لس انجلسی نشانه رفته است.


این مجری سابق که به خاطر صراحت کلام و بیان تند خود از رادیو ندا برکنار شده است یکی از طرفداران سرسخت نظام شاهنشاهی است و بارها و بارها به خاطر چنین رویکردی از جانب شبکه های مختلف لس آنجلسی مورد انتقاد و بعضا طرد قرار گرفته است

!

به هر روی وسعت دامنه اختلافات این رسانه ها در حالی که هیچ کدام قدرتی ندارند و بعضا از جیب مردم ایران و کشورهای غربی ارتزاق می کنند، حکایت از تلاش برای جذب مخاطب بیشتر و درآمدزایی دارد و الا بر چه کسی پوشیده است که این رسانه های معاند توان مقابله با موج فراگیری جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند که سرانجام پس از سالها مرزها را در نوردید و به کشورهای منطقه رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها