کد خبر: ۴۵۱۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
آیت‌الله ممدوحی:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران نباید اجازه دهد که افرادی همچون "احمد شهید" ها وارد کشور شوند، گفت: این گزارش را دشمنان نظام نوشته‌اند از این رو نباید به آن بها داد.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره گزارش، احمد شهید، گزارشگر سازمان ملل اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاً ایران نباید اجازه دهد که این افراد وارد کشور شوند چراکه آنها جاسوس هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر از ابتدا جلوی ورود آنها گرفته می‌شد اکنون شاهد چنین گزارش‌هایی نبودیم، تصریح کرد: اسم واقعی سازمان حقوق بشر سازمان ظلم بشر است.

وی با بیان اینکه هرکس با آمریکا باشد یعنی حافظ حقوق بشر و هرکس با آمریکا نباشد یعنی نقض کننده حقوق بشر می باشد ادامه داد: عربستان سعودی میلیون‌ها نفر را به خاک و خون می‌کشد اما نمایندگان سازمان ملل هیچ گزارشی علیه آنها ارائه نمی‌دهند.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه این ایراد به کسانی که نمایندگان سازمان ملل را به داخل کشور راه می‌دهند وارد است، اضافه کرد: این گزارش را  دشمنان این نظام نوشته‌اند از این رو نباید به آن بها داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: البته نباید خیلی این افراد را بزرگ کرد چراکه اگر اسم این افراد آورده نشود نابود می‌شوند از این رو باید آنها را رها کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها