به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط
عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه
آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و
متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ریزی و آینده نگری بیمه آسیا در راستای
مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.
مدیر
عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش
بیمه نامه ،گفت : شرکت های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه نامه را ندارند.
نایب
رییس هیات مدیره بیمه آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار
داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات
پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه گر است.
مهندس
ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و
14 ساله بیمه آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما
خدمات ارائه می دهند، مانند مهره های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.
مدیرعامل
شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس دهی و خدمات و زمان ارائه
خدمات در رضایت بیمه گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
بازدید
از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش
های همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو بود.