کد خبر: ۴۵۱۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: اعضای تیم نساجی قائمشهر 3 روز قبل از بازی مقابل استقلال صنعتی به بازیکنان ما اعلام کردند به دلیل مشکلات مالی به اهواز نخواهند آمد. صدای ضبط شده این بازیکنان نیز موجود است.

وی افزود: ما به این موضوع اکتفا نکرده و طبق روال تمام مقدمات برگزاری مسابقه را فراهم کردیم و منتظر بازیکنان نساجی قائمشهر ماندیم ولی بازیکنان حریف از بازی با استقلال صنعتی سرباز زده و با صورتجلسه داور بازی نتیجه بازی 3 بر صفر به سود تیم ما اعلام شد.

صادقی یادآور شد: پس از این اتفاقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ما اعلام کرد نساجی شب قبل از بازی برای حضور در اهواز از شرکت نفت تقاضای هواپیمای چارتر کرده است. این یعنی اینکه آنها قصد داشتند برای بازی به اهواز سفر کنند و اقدامات لازم را انجام داده‌اند و این در حالی بود که مسئولان نساجی با یک تلفن و به صورت شفاهی از طریق یک آژانس هواپیمایی در اهواز درخواست هواپیما کرده بودند که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل استقلال صنعتی افزود: ساعت 12 شب به آنها اعلام شد که نمی‌توان هواپیمای چارتر فراهم کرد. من معتقدم اگر تیم نساجی در تهران بود باید با اتوبوس خود را به اهواز می‌رساند. به نظرم این تیم تهران هم نبود چراکه بازیکنان نساجی اساساً مشکل داشتند.

وی تأکید کرد: ظاهرا آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی که شمالی هم هست قولی به این آقایان داده اما سر استقلال صنعتی با رأی تکرار بازی بریده شد. ما به همین دلیل از حسن‌زاده به فدراسیون فوتبال و آقایان نبی و آیت‌اللهی شکایت کردیم.

صادقی اظهار داشت: جالب اینکه حدود 20 روز پیش و زمانی که بازیکنان نساجی به اهواز نیامدند یکی از بازیکنان این تیم به بازیکنان ما گفته بود که این بازی 10 فروردین انجام خواهد شد. سؤال من این است که چرا این موضوع با یک ماه تأخیر و پس از انتخابات باید اعلام شود و چرا رأی کمیته انضباطی با صحبت بازیکن نساجی یکی می‌شود. چطور می‌توان این داستان‌ها را تحمل کرد؟ آیا این درست است که رأی کمیته انضباطی را از زبان بازیکن نساجی خبردار شویم؟ قرار بود نبی این حکم را امضا کند که پس از شکایت ما این کار را نکرد.

مدیرعامل استقلال صنعتی عنوان کرد: وقتی نامه‌ها را به حسن‌زاده ارائه کردیم، وی به تیم شمالی اطلاعات داد و نساجی‌ها بلافاصله از یک دفتر هواپیمایی در تهران مدارکی را فراهم کردند مبنی بر اینکه برای سفر به اهواز اقدامات لازم را از تهران به عمل آورده‌اند و نکته جالب اینکه وقتی موضوع را به حسن‌زاده اطلاع دادیم وی به ما اعلام کرد که چرا "اینقدر گیر می‌دهیم" و این از "موارد اخص" است.

وی در پایان گفت: حسن‌زاده با این صحبت‌ها و رأیی که صادر کرد از نامه‌های جعلی نساجی دفاع کرد و نامه‌های مطمئن مسئولان نفت مبنی بر درخواست کتبی برای هواپیمای چارتر را قبول نکرد. بازیکنان نساجی می‌دانستند ساعت 10:30 شب جوابی را دریافت نمی‌کنند و بیشتر قصد داشتند با این کارها ظاهر سازی کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها