کد خبر: ۴۴۹۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
مصطفی حسین خانی و علیرضا قاسمی با برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی به دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام جهان پهلوان تختی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در ادامه روز دوم و پایانی مسابقات 4 وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام جهان پهلوان تختی نفرات راه یافته به دیدار نهایی 74 کیلو مشخص شدند.

از حوادث مهم این وزن می توان به شکست حسن طهماسبی کشتی گیر باتجربه گلستانی مقابل مصطفی حسین خانی جوان که به تازگی به این وزن آمده است اشاره کرد. حسین خانی ملی پوش وزن 60 کیلوی ایران در جام جهانی 2011 و آسیایی 2011 بود.

شکست مرتضی رضایی قلعه ملی پوش ایران در آسیایی 2011 نیز مقابل ایمان محمدیان جالب توجه بود. شکست ماکسات دولت بایف، نایب قهرمان 2012 آسیا در وزن 66 کیلو نیز از دیگر حوادث مهم این وزن بود. وی در یک وزن بالاتر در جام تختی به میدان آمده است.

حسین خانی در نیمه نهایی نیز در سه تایم و با نتایج (صفر - یک کلینچ، یک بر صفر و یک بر صفر کلینچ) مقابل ایمان محمدیان به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی با درخشش در این مسابقات خودش را به عنوان مدعی جدید 74 کیلو معرفی کرد.

در دیگر دیدار این مرحله نیز علیرضا قاسمی به علت حاضر نشدن حریف روسش برنده اعلام شد.

* نتایج دیدارهای نیمه نهایی 74 کیلو به شرح زیر است:

مصطفی حسین‌خانی (ایران) برنده - ایمان محمدیان (ایران)

علیرضا قاسمی (ایران) برنده - امیر بروکوف (روسیه)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها