کد خبر: ۴۴۹۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
یکی از رهبران ارشد سعودی سازمان القاعده، قتل شرکت‌کنندگان در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز مناطق شرقی عربستان از جمله القطیف و غارت اموال آنها را مشروع اعلام کرد...

بولتن نیوز: یکی از رهبران ارشد سعودی سازمان القاعده، قتل شرکت‌کنندگان در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز مناطق شرقی عربستان از جمله القطیف و غارت اموال آنها را مشروع اعلام کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری التغییر، "سعید الشهری"، از رهبران و فرماندهان سعودی القاعده در عربستان در پیامی صوتی با ادعای ارتباط تظاهرات‌کنندگان مناطق شرقی عربستان از جمله منطقه القطیف با ایران، تاکید کرد: هدف این تظاهرات‌ها مشغول کردن آل‌سعود به مسائل داخلی است.

این فرمانده ارشد سعودی القاعده در ادامه افزود: اعتراض‌ها از منطقه الشرقیه در شرق عربستان در حال گسترش به حجاز و جنوب است.

 

الشهری با انتقاد از سکوت "علمای پادشاه" سعودی درباره حوادث جاری در القطیف گفت: "حکم این تظاهرات‌کنندگان قطیفی قتل است و اموال آنها برای مسلمانان غنیمت به شمار می‌آید.

 

این فرمانده القاعده در ادامه خواستار مصادره دارایی‌های شیعیان عربستان شد و گفت که آنها دارای اموال و دارایی‌های بسیاری هستند که همه را برای اجرای طرح‌های شیعی خود مورد استفاده قرار می‌دهند، به همین دلیل باید این اموال از آنها گرفته شده و برای منافع مسلمانان صرف شود.

الشهری درباره خطرات شیعیان برای اهل سنت عربستان خطاب به آنها گفت: موضوع از آنچه تصور می‌کنید، بسیار خطرناکتر است، شیعیان بر پایه تکفیر و حلال دانستن ریختن خون اهل سنت این همه اموال و دارایی‌ها را به دست آورده‌اند.

 

این نخستین بار است، سازمان القاعده به صورت علنی و آشکار علیه تظاهرات مسالمت‌آمیز مناطق شرقی عربستان و منطقه القطیف موضع‌گیری می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها