کد خبر: ۴۴۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۰
مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان از شکست‌خوردگان در انتخابات فدراسیون فوتبال خواست که برای رسیدن به اهدافشان از ابزارهایی نظیر قوه قضاییه استفاده نکنند.

فارس، درباره اتفاقات رخ داده پس از انتخابات فدراسیون فوتبال و ورود سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع اظهار داشت: در حال تنظیم نامه‌ای هستیم و قرار است پیشکسوتان فوتبال آن را امضا و آن را و برای آیت‌الله لاریجانی رئیس قوه قضاییه و آقای پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم ضمن ارسال این نامه درخواست دیدار با این عزیزان را داشته باشیم، چرا که هدف ما این است که قوه قضاییه با تحریک برخی کارمندان دولت وارد موضوعی نشود که به ضرر ایران تمام خواهد شد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان با اشاره به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: این انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار شد و مورد تأیید وزیر ورزش و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار گرفت، به همین دلیل باید مراقب بود تا عوامل شکست‌خورده در این انتخابات از ابزار قوه قضاییه برای رسیدن به هدفشان استفاده نکنند.

اولیایی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور پیش‌تر بحث دو شغله‌ها را مطرح کرد، این در حالی است که افراد دو شغله از وزارت ورزش حکم می‌گیرند. به عنوان مثال رویانیان که بازنشسته نیروی انتظامی است و چند شغل هم دارد از سوی وزیر ورزش حکم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را دریافت کرد. رسولی‌نژاد معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نیز است. چگونه بحث دو شغله‌ها شامل این افراد نمی‌شود؟ فوتبال روال خاص خودش را دارد و اگر گزینه ما رأی نیاورد نباید به دنبال استفاده از ابزارهایی مانند سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه‌ باشیم.

وی با اشاره به شرایط نامزد شدن در انتخابات فدراسیون فوتبال به فارس گفت: 10 سال سابقه مدیریت یکی از الزامات حضور در انتخابات فدراسیون است، ما کسی را می‌خواهیم که 10 سال سابقه داشته باشد و در عین حال دو شغله و بازنشسته هم نباشد یعنی با این روش مدیران دولتی باید فدراسیون فوتبال را اداره کنند و این مغایر با روح فدراسیون‌‌ها است. فدراسیون فوتبال نهاد غیر دولتی است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با اشاره به مصاحبه رسولی‌نژاد گفت: ایشان، هم عدم همکاری وزارت ورزش با فدراسیون را مطرح کرده و هم به یزدانی خرم که از مدیران پیشکسوت و با سابقه ما است توهین کرده است. ایشان گفته اگر بخواهیم برای کفاشیان مجوز بگیریم باید برای یزدانی‌خرم نیز این کار را انجام دهیم، آیا این پاداش کسی است که والیبال امروز ایران مدیون مدیریت او است؟ آیا خدمت صادقانه را باید با این حرف‌ها پاسخ داد؟

اولیایی افزود: من توصیه می‌کنم آقای عباسی مراقب معاون حقوقی خود باشد، چرا که رسولی‌نژاد با این صحبت‌ها تنش را بیشتر و وزارت ورزش را دچار مشکلات زیادی می‌کند.

وی یادآور شد: کفاشیان بیش از 30 ‌سال است که در ورزش این کشور حضور دارد. او فرد سالم و موجهی است و اگر وزارت ورزش این برخورد را با یکی از سالم‌ترین و صادق‌ترین مدیران ورزشی ایران انجام دهد باید تأسف خورد که درباره افراد دیگر چه رفتاری انجام می‌دهد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس همدان اظهار داشت: این روزها بحث رفتن کفاشیان به دادگاه مطرح شده اما من معتقدم او به هر دادگاهی که برود پیروز می‌شود. متأسفانه افرادی که شکست خورده‌اند برای رسیدن به هدفشان دست به چنین اقداماتی می‌زنند و این در حالی است که اساسنامه فدراسیون فوتبال پس از انطباق با فیفا در هیئت دولت تصویب شده و آقایان با این حرکت با مصوبه دولت هم مخالفت می‌کنند چرا که نتوانستند عوامل خودشان را روی کار بیاورند.

اولیایی گفت: چنین کارهایی به استقلال کشور لطمه می‌زند. مطمئنم افرادی که در مجمع حضور داشتند از رأیی که دادند دفاع می‌کنند. وزارت ورزش نیز باید مراقب اوضاع باشد تا کار به جاهای باریک‌تر نظیر تعلیق فوتبال ایران کشیده نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها